Veer - pluk veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Marcus´s mor

Hei
Jeg ved at når man har sine plukveer, så bliver maven sten hård.. Hvad når de rigtige veer starter (ved godt man ikke er itvivl når de gør) men bliver maven så stadig sten hård, eller er det en helt anden følelse ..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Mira0911

Marcus´s mor skriver:

Hei
Jeg ved at når man har sine plukveer, så bliver maven sten hård.. Hvad når de rigtige veer starter (ved godt man ikke er itvivl når de gør) men bliver maven så stadig sten hård, eller er det en helt anden følelse ..??

Jeg startede ud med at have veer, og jeg troede det var plukveer.... Jeg var i tvivl... 'Jeg tror dit emne bliver flyttet til fødsel....

Anmeld

17. august 2009

Mathilde

Marcus´s mor skriver:

Hei

Hej
Jeg synes det var en anden følelse..altså maven bliver hård, men samtidig gør det ondt, så man er ikke så fokuseret på at maven spænder. Men det er sikkert forskelligt hvordan man oplevet det...

Anmeld

17. august 2009

Nanna1985

Plukveer gør ikk ondt, det gør rigtige veer

Igen det er meget forskelligt..

Anmeld

17. august 2009

Marcus´s mor

Hmm ..
Jeg har mange plukveer dagen lang, der hvor maven bare spænder helt vid men ik gør ondt (Nogle gange, gør de lidt ondt), så har jeg mens. smerter og alm. ondt i maveen agtig..

Kan det være tegn på han snart vil ud ??

Anne-Mette 5 dage til termin..

Anmeld

17. august 2009

Mathilde

Marcus´s mor skriver:

Hmm ..
Jeg har mange plukveer dagen lang, der hvor maven bare spænder helt vid men ik gør ondt (Nogle gange, gør de lidt ondt), så har jeg mens. smerter og alm. ondt i maveen agtig..

Det kan sagtens være tegn
De sidste 3 dage inden jeg fødte havde jeg mens. smerter om natten der trak hen over lænden (små-veer) og dagen inden fik jeg dårlig mave !

Så spændende...

Anmeld

17. august 2009

Mira0911

Marcus´s mor skriver:

Hmm ..

Tror det er tiden ´, hvor det er ved at gøre tingene klar til fødslen... :O) Men det kan godt drille...

Anmeld

22. august 2009

Marcus´s mor

nå.... Altså altså jeg begyndte at havde lidt pluk ver i går der gjorde ondt, og så i nat var rigtig træls (Pluk ver) har slet ik sovet, da de gør så ondt.. Så i dag har jeg også haf pluk ver der gør ondt, og min mor gav mig noget zoneterapi, skøønt så kunne min mave ligesom slappe lidt af igen, den er bare total sten hård. Men så efter en tur i Ikea, ja så er det vendt tilbage, var nær alrdig kommet hele vejen rundt ha ha ..
Så sider nu med pluk ver der gør av og venter  og håber på at kunne få en lille søvn på et tidspunkt, efter som jeg ligner en hængt kat...

Ved jo ik hvordan det lige skal føles, men plukver er der ihvertfald og de gør ondt ligesom mens smerter, de kommer og går, så er jeg lidt lidt om i lænden ik noget at prale af, men har aldrig haft ondt som nu, så håber der er noget på vej.. 

Hvad tror i?? er jo vild i tvivl når man ik lige har prøvet det før..

Anmeld

22. august 2009

lindafl

hej....

hvis jeg var dig ville jeg ringe til fødegang og høre ad om det kan være veer....

men hvis det stod til mig så er du i gang nu med at ha veer.......

Anmeld

22. august 2009

Mira0911

Vil bestemt os ringe til FG og høre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.