Kommende mor skriver:
Hey i søde babybruger
jeg er førstegangs gravid og i uge 40+1 idag. Igår var manden og jeg ved jordmoder hvor jeg var 40+0
alt så fint ud både hjertelyd osv. Og den ligger som den skal med hovedet nedad men den har ikk sat sig fast i bænkknet endnu. Jordmoder siger at det vil den gør af sig selv når man få veer så vil den blive skubbet længere ned i bænkknet. Men hun sagde også men det kan ske at selvom veerne kommer så det ikk sikkert at de kan få barnet nede i bænkknet for kan være barnet er for stor til bænkknet eller bænkknet er for lille. Og i de tilfælde vil de lave kjs.
Så mit spørgsmål er er der nogen herinde der blev taget med kjs pga bænkknet er for lille eller barnet er for stor til bækknet?
Mig ved godt i ikk kan sige noget om det men tror i når vores baby ikk har sat sig fast nede i bækknet nu hvor jeg faktisk er over tid at der er stor risiko at den faktisk ikk kan pga for stor baby eller min bækken er for lille?
på forhånd tak
Hejsa

Ja, jeg har været ude for en ulykke, og mit bækken viste sig at være for skævt

og derved for lille til at han overhovedet kunne komme derned :/
Men efter 30 timers veer, 7 af dem 10 cm åben!!!

valgte de Aks..
Og jeg var bare lykkelig for at der endelig skete noget! Jeg var 40+3..
Vores søn havde sat fast i 3 måneder inden nærmest :/ Men åbenbart kun lige toppen af hovedet. Og ellers skete der absolut ikke mere ..
Vil ikke være så bange for det, det er bare at tage tingene som de kommer. Hvis de først tvivler, så skal de nok få gjort noget ved det.
De giver dig ikke bare ks for sjov ihvertfald
Anmeld