Hvor meget kan andre tillade sig og blande sig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

TbCp

DatterMalou skriver:

Jeg har en bestemt historie og fortælle.

Min veninde, Natasha, har en datter på 11 mdr., lille Luca. - den smukkeste lille pige, som altid er glad, bliver passet godt af mor og far(som stadig er sammen, og har været det i 3 år). Luca skulle passes af Natasha`s veninde, da forældrene skulle i byen. Luca skulle sove der og derfor skulle hun komme hjem kl 10 næste morgen.
Det hele går fint, Luca bliver afleveret skal i bad osv. Natasha og kæresten ser så at der er noget helt galt med lillepigens hår, de reder det og det` er der stadig! Hmm. (De har hele tiden haft en aftale om at Luca først skulle klippes når hun fyldte 1 år, på selvedagen) - det viser sig så at, Natasha's veninde, Stinne, `s kærestes mor havde klippet Luca`s hår!!!!
Det kan man sgu da ikke - eller er det bare os der er forarget!?!?!
Der bliver så skrevet til "veninden" at de er utrolig skuffet over det, men hvorfro hun har gjort det osv. Det svar hun får, er: He he, det er faktisk en lidt pinlig historie"! Jeg så simpelthen djævlen for mine øjne da jeg hørte det svar. Hvordan kan man gøre det? Natasha har ikke engang fået svar endnu, det er da forlavt. Eller?

Hvad bilder de sig ind?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

SaNiNa

uuuh det skulle lige have været en af mine veninder (hvilket aldrig ville ske da de kender mig).

Men Nicklas bliver heller ikke klippet før han er 1 år, og men hvis han nu får tyggegummi i håret ja så må det jo klippes. men at der ikke blive givet en undskyldning er bare ikke acceptabel... Hun ville ikke være en "god" veninde i mine øjne og fik aldrig lov at passe mot barn igen

Anmeld

17. august 2009

mariamiss6

meget mærkelig opførsel.........

har de stadig ikke fået svar på hvad det var der var den pinlige historie.....?

Anmeld

17. august 2009

Sjl-msl-Mkl

mariamiss6 skriver:

meget mærkelig opførsel.........

har de stadig ikke fået svar på hvad det var der var den pinlige historie.....?

Nej hende der Stinne vil slet ikke svare på hverken opkald eller beskeder.

Anmeld

17. august 2009

Mira0911

Jeg var godt nok blevet sur, det kan man da ikke bare gøre...

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DatterMalou skriver:

jeg var taget derhen...

Anmeld

17. august 2009

Stumpen

DatterMalou skriver:

Først: nej det er bare ikke i orden!!

Dernæst hvor umodent er det lige ikke at tage sin telefon.. Hun er da nød til at give en forklaring -om den så er pinlig eller ej!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.