Jeg har en bestemt historie og fortælle.
Min veninde, Natasha, har en datter på 11 mdr., lille Luca. - den smukkeste lille pige, som altid er glad, bliver passet godt af mor og far(som stadig er sammen, og har været det i 3 år). Luca skulle passes af Natasha`s veninde, da forældrene skulle i byen. Luca skulle sove der og derfor skulle hun komme hjem kl 10 næste morgen.
Det hele går fint, Luca bliver afleveret skal i bad osv. Natasha og kæresten ser så at der er noget helt galt med lillepigens hår, de reder det og det` er der stadig! Hmm. (De har hele tiden haft en aftale om at Luca først skulle klippes når hun fyldte 1 år, på selvedagen) - det viser sig så at, Natasha's veninde, Stinne, `s kærestes mor havde klippet Luca`s hår!!!!
Det kan man sgu da ikke - eller er det bare os der er forarget!?!?!
Der bliver så skrevet til "veninden" at de er utrolig skuffet over det, men hvorfro hun har gjort det osv. Det svar hun får, er: He he, det er faktisk en lidt pinlig historie"!

Jeg så simpelthen djævlen for mine øjne da jeg hørte det svar. Hvordan kan man gøre det? Natasha har ikke engang fået svar endnu, det er da forlavt. Eller?
Anmeld