Hvor meget kan andre tillade sig og blande sig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg har en bestemt historie og fortælle.

Min veninde, Natasha, har en datter på 11 mdr., lille Luca. - den smukkeste lille pige, som altid er glad, bliver passet godt af mor og far(som stadig er sammen, og har været det i 3 år). Luca skulle passes af Natasha`s veninde, da forældrene skulle i byen. Luca skulle sove der og derfor skulle hun komme hjem kl 10 næste morgen.
Det hele går fint, Luca bliver afleveret skal i bad osv. Natasha og kæresten ser så at der er noget helt galt med lillepigens hår, de reder det og det` er der stadig! Hmm. (De har hele tiden haft en aftale om at Luca først skulle klippes når hun fyldte 1 år, på selvedagen) - det viser sig så at, Natasha's veninde, Stinne, `s kærestes mor havde klippet Luca`s hår!!!!
Det kan man sgu da ikke - eller er det bare os der er forarget!?!?!
Der bliver så skrevet til "veninden" at de er utrolig skuffet over det, men hvorfro hun har gjort det osv. Det svar hun får, er: He he, det er faktisk en lidt pinlig historie"! Jeg så simpelthen djævlen for mine øjne da jeg hørte det svar. Hvordan kan man gøre det? Natasha har ikke engang fået svar endnu, det er da forlavt. Eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DatterMalou skriver:

Min veninde, Natasha, har en datter på 11 mdr., lille Luca. - den smukkeste lille pige, som altid er glad, bliver passet godt af mor og far(som stadig er sammen, og har været det i 3 år). Luca skulle passes af Natasha`s veninde, da forældrene skulle i byen. Luca skulle sove der og derfor skulle hun komme hjem kl 10 næste morgen.
Det hele går fint, Luca bliver afleveret skal i bad osv. Natasha og kæresten ser så at der er noget helt galt med lillepigens hår, de reder det og det` er der stadig! Hmm. (De har hele tiden haft en aftale om at Luca først skulle klippes når hun fyldte 1 år, på selvedagen) - det viser sig så at, Natasha's veninde, Stinne, `s kærestes mor havde klippet Luca`s hår!!!!
Der bliver så skrevet til "veninden" at de er utrolig skuffet over det, men hvorfro hun har gjort det osv. Det svar hun får, er: He he, det er faktisk en lidt pinlig historie"! Jeg så simpelthen djævlen for mine øjne da jeg hørte det svar. Hvordan kan man gøre det? Natasha har ikke engang fået svar endnu, det er da forlavt. Eller?

ved slet ikke hvad jeg skal skrive!!! er dybt rystet.. sådan gør man bare ikke, og SLET ikke uden at fortælle det... hvis der var sket et eller andet og de var nødt til at klippe hendes hår, så må man da i det mindste have anstændighed til at fortælle forældrene hvad der er sket!!!! er virkelig chokeret..

Anmeld

17. august 2009

Henriette72

Nej det kan man bestemt ikk!!! Jeg ville blive tosset hvis nogen havde klippet Selma. Unaset om det var 1. gang eller ej Jeg skal nok bestemme hvornår min datter skal klippes.

1. gang var det hendes far der klippede hende og vi gemte en lille krølle og satte den ind i hendes bog. Det har din stakkels veninde jo ikk mulighed for. Nøj jeg var blevet

Anmeld

17. august 2009

FruPudderkvast

DatterMalou skriver:

Jeg var blevet rasende  Hvordan fanden (ja, undskyld!) kan man få sig selv til at klippe andres børns hår?! Det forstår jeg simpelthen ikke - og jeg kan godt forstå hvis din veninde er gal over det.. Det er bare slet ikke andre end forældrenes domæne..

Og så undrer det mig også at det er venindens venindes kærestes mor der har gjort det.. Altså jeg ville da mene at når nu man passer et så lille barn, så bliver man derhjemme og sørger for tryghed til barnet.. Det skal da ikke med til venner og bekendte.. Hmm..

- En meget forargret Sarah..

Anmeld

17. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Hvor om alting er, så havde jeg da sagt 1 mio gange undskyld, og måske løjet om at da jeg skulle kysse hende i panden tabte jeg mit tyggegummi, og var derfor nød til og klippe det af. Den undskyldning er til og leve med, om ikke andet.
Jeg havde simpelthen banket hovedet ned, så det kom und af hendes Rø.! Blev virkelig gal.... tsk tsk

Anmeld

17. august 2009

Ni-ko-li-ne

ja jeg var gået AMOK!

Anmeld

17. august 2009

Sjl-msl-Mkl

ka-ri-na skriver:

ja jeg var gået AMOK!

Anmeld

17. august 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

ja jeg var gået AMOK!

Me too!!!

Anmeld

17. august 2009

NaFe

det kan man da bare ikke tillade sig.....gud vor var jeg blevet rasende.....

Anmeld

17. august 2009

Nanna1985

Jeg var gået fuldstændig AMOK  Jeg ville ha taget hjem til hende og så havde fortalt hende hvordan SKABET SKULLE STÅ

Så havde jeg droppet hende som veninde..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.