Hvorfor er livet så uretfærdigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. juli 2014

Anonym trådstarter

Puha, jeg synes livet er en smule unfair for tiden. 

For et par måneder siden mødte jeg den mest fantastiske fyr. Vi blev hurtigt forelskede, han elsker min datter og alt er skønt. Jeg er så glad for ham og han er det bedste der længe er sket.

Det er kun 1 år siden jeg gik fra min ekskæreste og min datters far, vi havde et hårdt brud og det var nogle hårde måneder, så da jeg mødte min nye kæreste, følte jeg endelig lykken tilsmilede mig en lille smule.

I går fik jeg så den frygtelig besked - min kæreste har fået konstateret Leukæmi!! Jeg er ødelagt, smadret, slået ud af kurs og pludselig gik det op for mig, hvor glad man kan blive for et andet menneske, på meget kort tid.

Jeg har været ved ham, så meget som muligt siden. Det er på den ene side hårdt og underligt pludselig at være en del af så skrækkelig en ting, men jeg kan ikke finde andre løsninger i mit hoved. Jeg har kvalme bare ved tanken om at vige fra hans side. men hvor er det hårdt. Jeg er grædt og skældt ud - hvorfor?? hvorfor skal jordens dejligste mand og min kæreste rammes af den lorte sygdom?? Det er bare ikke fair. 

Tak fordi du læste med. Jeg havde brug for at lette mit hjerte og brug for at finde styrken og troen frem. Jeg tror på ham og på han klare den. Det skal han, min datter og jeg står jo lige her og venter på ham. Man kan da ikke tage noget fra en, som man lige har fået. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

tarkoflen

Puha det er godt nok ikke rart! Jeg håber det er opdaget hurtigt og de kan gøre ham rask i en fart

Stort til dig

Anmeld

30. juli 2014

Bak

Anonym skriver:

Puha, jeg synes livet er en smule unfair for tiden. 

For et par måneder siden mødte jeg den mest fantastiske fyr. Vi blev hurtigt forelskede, han elsker min datter og alt er skønt. Jeg er så glad for ham og han er det bedste der længe er sket.

Det er kun 1 år siden jeg gik fra min ekskæreste og min datters far, vi havde et hårdt brud og det var nogle hårde måneder, så da jeg mødte min nye kæreste, følte jeg endelig lykken tilsmilede mig en lille smule.

I går fik jeg så den frygtelig besked - min kæreste har fået konstateret Leukæmi!! Jeg er ødelagt, smadret, slået ud af kurs og pludselig gik det op for mig, hvor glad man kan blive for et andet menneske, på meget kort tid.

Jeg har været ved ham, så meget som muligt siden. Det er på den ene side hårdt og underligt pludselig at være en del af så skrækkelig en ting, men jeg kan ikke finde andre løsninger i mit hoved. Jeg har kvalme bare ved tanken om at vige fra hans side. men hvor er det hårdt. Jeg er grædt og skældt ud - hvorfor?? hvorfor skal jordens dejligste mand og min kæreste rammes af den lorte sygdom?? Det er bare ikke fair. 

Tak fordi du læste med. Jeg havde brug for at lette mit hjerte og brug for at finde styrken og troen frem. Jeg tror på ham og på han klare den. Det skal han, min datter og jeg står jo lige her og venter på ham. Man kan da ikke tage noget fra en, som man lige har fået. 

Det er virkelig uretfærdigt! Håber det bedste for ham og jer.

Anmeld

30. juli 2014

Moar2011

Puha hvor r det hårdt at høre..
Det må slet Ikk være rart at stå ved siden linien ..
Hvordan fandt han ud af det?

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Puha hvor r det hårdt at høre..
Det må slet Ikk være rart at stå ved siden linien ..
Hvordan fandt han ud af det?

Nej, det er skrækkeligt, for man er sat helt ud af spillet. Man kan være der psykisk og opmuntre, men selve behandlingen er fuldstændig ude af vores hænder.

Han har haft leukæmi tidligere i sit liv, men har været helt rask i flere år. Pludselig fik han nogle smerter, men umiddelbart havde de ikke sammenhæng med leukæmi og de troede blot det var en forstoppelse. I søndags blev han mere dårlig og jeg kørte ham på hospitalet - de kunne meget hurtigt konstatere akut leukæmi. Det kan åbenbart udvikle sig på få dage.

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Puha det er godt nok ikke rart! Jeg håber det er opdaget hurtigt og de kan gøre ham rask i en fart

Stort til dig

Tak for dine søde ord.

Han har desværre været syg tidligere og det gør hele forløbet mere risikabelt, selvom han har været helt rask i flere år.  

Anmeld

30. juli 2014

MorDk

KRAM 

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Det er virkelig uretfærdigt! Håber det bedste for ham og jer.

Tak for dine søde ord. 

Anmeld

30. juli 2014

SussieThyssen

Mange kærlige tanker og helende energier.

Kærligst
Sussie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2014

tweety2060

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.