Jeg har sagt op.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
14 svar
19 synes godt om
30. juli 2014

Muhmi

Jeg blev igår bedt om at tage til møde med lederen og tillidsrepræsentanten i dag kl. 12.30 så jeg tog afsted tidl. og jeg bliver så mødt af at lederen siger at hun sådan set er ret træt af at jeg har haft skrevet om mit arbejde på facebook (Der står ikke på facebook hvor jeg arbejder)

Sætningen lyder: NU har jeg sagt FRA på arbejdet, jeg gider ikke finde mig i at blive behandlet som en dørmåtte.

I en kommentar længere nede skriver jeg: Jeg sagde op, men da hun hulkende kom ned og undskyldte, gik jeg tilbage som en GOD kollega.

Men jeg skulle jo tænke på hendes følelser og selvom de ikke kunne styre hvad jeg skriver på facebook så synes hun godt nok ikke om at jeg havde skrevet derinde, for jeg skulle jo tænke på deres omdømme. (Igen, der står ingen steder hvor jeg arbejder henne)

Jeg nævner ingen navne i min status, men ja, der er jo nogen der har fået ondt i røven, eller der er en "spion" på min facebook side.

Skide være med det.

Men de kunne da tilbyde mig at komme op i en anden afd. hvortil jeg svarer at det vil jeg ikke, for jeg bliver jo åbenbart kigget over skulderen alle steder, så det har jeg ikke lyst til og derefter siger jeg op.

Ja, tanketorsk af mig at skrive noget om arbejdet på facebook, men det var også et sted jeg kunne lukke damp af og jeg er sådan set ligeglad med alt det her lortedrama nu... Jeg gider ikke den arbejdsplads nogensinde igen...

Jeg har meldt mig ind i 4 vikarbureauer og skal til jobsamtale i morgen. Nu må vi se hvad der så sker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvor er jeg ked af, at det endte med at du siger op...

Jeg har fulgt med på sidelinjen...

Vil bare give dig et stort kram!

Anmeld

30. juli 2014

asphodel

Muhmi skriver:

Jeg blev igår bedt om at tage til møde med lederen og tillidsrepræsentanten i dag kl. 12.30 så jeg tog afsted tidl. og jeg bliver så mødt af at lederen siger at hun sådan set er ret træt af at jeg har haft skrevet om mit arbejde på facebook (Der står ikke på facebook hvor jeg arbejder)

Sætningen lyder: NU har jeg sagt FRA på arbejdet, jeg gider ikke finde mig i at blive behandlet som en dørmåtte.

I en kommentar længere nede skriver jeg: Jeg sagde op, men da hun hulkende kom ned og undskyldte, gik jeg tilbage som en GOD kollega.

Men jeg skulle jo tænke på hendes følelser og selvom de ikke kunne styre hvad jeg skriver på facebook så synes hun godt nok ikke om at jeg havde skrevet derinde, for jeg skulle jo tænke på deres omdømme. (Igen, der står ingen steder hvor jeg arbejder henne)

Jeg nævner ingen navne i min status, men ja, der er jo nogen der har fået ondt i røven, eller der er en "spion" på min facebook side.

Skide være med det.

Men de kunne da tilbyde mig at komme op i en anden afd. hvortil jeg svarer at det vil jeg ikke, for jeg bliver jo åbenbart kigget over skulderen alle steder, så det har jeg ikke lyst til og derefter siger jeg op.

Ja, tanketorsk af mig at skrive noget om arbejdet på facebook, men det var også et sted jeg kunne lukke damp af og jeg er sådan set ligeglad med alt det her lortedrama nu... Jeg gider ikke den arbejdsplads nogensinde igen...

Jeg har meldt mig ind i 4 vikarbureauer og skal til jobsamtale i morgen. Nu må vi se hvad der så sker...

Synes godt nok det er RINGE ledelse, der tager en sag der handler om at DU bliver mobbet og forsøger at vende det om til at det pludselig er din skyld fordi du opdaterer din facebook konto. At flytte dig løser intet på arbejdspladsen, og desuden, hvorfor skal mobberen tilgodeses først. De burde skamme sig.

Du er bedre tjent alle andre steder, så kan de vade i deres egen sø. 

Anmeld

30. juli 2014

Morgensol

Selvfølgelig, rigtig ærgerligt at du måtte sige op, men på den anden side så sys jeg det er den rigtige beslutning! Hvorfor i alverden skulle du bruge mere krudt på dem! Hvorfor skulle du ofre din tid på dem! Hvorfor skulle de have glæde af din arbejdskraft når de bare pisser på dig! 

Videre i livet, fuck dem. Der er helt sikket et andet sted hvor de vil sætte pris på dig og det du gør. 

Anmeld

30. juli 2014

Kay

Det er da godt nok dårlig ledelse.!

Du bliver mobbet groft og så kommer det til at handle om en dum kommentar på Facebook... ja det er dumt at skrive om på Facebook men det var jo ikke det det hele  handlede om

Anmeld

30. juli 2014

Metal

Det lyder fornuftigt at sige op. Det lyder til at have udviklet sig til en situation der ikke kunne løses konstruktivt. 

Med det sagt, så er det dårlig stil at hænge ens arbejdsplads ud på Facebook - det bør du afholde dig fra fremover. 

Anmeld

30. juli 2014

Kløver

Jeg har fulgt lidt med og tillader mig at være ærlig og tale frit fra leveren 

det er DERES tab, sådan som de har behandlet dig tror jeg kun det er til din fordel 

god vind og håber du nu finder noget hvor du vil blive værdsat for den gode kollega og trofaste medarbejder du virker til at være 

Anmeld

30. juli 2014

Røverdatter

Muhmi skriver:

Skide være med det.

Har kigget med på sidelinjen, og puha for en omgang! Virkelig dårligt arbejdsmiljø!! Godt du kom væk derfra....

Sejt at du har sagt op. Super godt at du passer på dig selv

Held og lykke med fremtidig samtale og job!

Og for resten. I dine privat indstillinger på fb kan du gøre sådan at ingen udefra kan "snage", heller ikke se dine opdateringer.. Men det ved du sikkert godt (og der er måske også andre der har skrevet det til dig herinde...)

Anmeld

30. juli 2014

Muhmi

Metal skriver:

Det lyder fornuftigt at sige op. Det lyder til at have udviklet sig til en situation der ikke kunne løses konstruktivt. 

Med det sagt, så er det dårlig stil at hænge ens arbejdsplads ud på Facebook - det bør du afholde dig fra fremover. 

Er enig i det du skriver

Men der står ingen steder HVOR jeg arbejder, så arbejdspladsen bliver ikke hængt ud. Personen det drejer sig om bliver heller ikke hængt ud ved navn. Men der er jo åbenbart nogle af mine venner som kender dem eller et eller andet og så har fortalt videre hvad der sker på min profil.

Ligemeget hvad så er det vel ok at jeg snakker med familie, venner og bekendte om min arbejds-situation, så længe jeg selvfølgelig ikke nævner navne, men når det ligger på facebook, uden navne eller arbejdspladsens navn, så er det ikke i orden?

Anmeld

30. juli 2014

Nadia&Daniel

Muhmi skriver:

Skide være med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.