Jeg blev igår bedt om at tage til møde med lederen og tillidsrepræsentanten i dag kl. 12.30 så jeg tog afsted tidl. og jeg bliver så mødt af at lederen siger at hun sådan set er ret træt af at jeg har haft skrevet om mit arbejde på facebook (Der står ikke på facebook hvor jeg arbejder)
Sætningen lyder: NU har jeg sagt FRA på arbejdet, jeg gider ikke finde mig i at blive behandlet som en dørmåtte.
I en kommentar længere nede skriver jeg: Jeg sagde op, men da hun hulkende kom ned og undskyldte, gik jeg tilbage som en GOD kollega.
Men jeg skulle jo tænke på hendes følelser og selvom de ikke kunne styre hvad jeg skriver på facebook så synes hun godt nok ikke om at jeg havde skrevet derinde, for jeg skulle jo tænke på deres omdømme. (Igen, der står ingen steder hvor jeg arbejder henne)
Jeg nævner ingen navne i min status, men ja, der er jo nogen der har fået ondt i røven, eller der er en "spion" på min facebook side.
Skide være med det.
Men de kunne da tilbyde mig at komme op i en anden afd. hvortil jeg svarer at det vil jeg ikke, for jeg bliver jo åbenbart kigget over skulderen alle steder, så det har jeg ikke lyst til og derefter siger jeg op.
Ja, tanketorsk af mig at skrive noget om arbejdet på facebook, men det var også et sted jeg kunne lukke damp af og jeg er sådan set ligeglad med alt det her lortedrama nu... Jeg gider ikke den arbejdsplads nogensinde igen...
Jeg har meldt mig ind i 4 vikarbureauer og skal til jobsamtale i morgen. Nu må vi se hvad der så sker...
Anmeld