Lade barn være alene i 2-3 minutter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
20 svar
23 synes godt om
30. juli 2014

*Mor Til Albert*

Jeg lægger søvnløs og spekulerer på, hvordan at jeg skal klare det hele når mit kommende barn bliver ældre. Min kæreste og jeg bor på 3. sal og vi har hund. Min kæreste arbejder i døgnvagt hver fjerde døgn og er derfor ikke hjemme om natten. Vores lille hund skal selvfølgelig ud at tisse inden sengetid, men kan jeg så godt lufte hunden lige nede på græsset, hvis jeg tager babyalarmen med ned? Jeg kan se vores hoveddør nede fra græsplænen og luftningen vil tage 2-3 minutter fra jeg går fra lejligheden til jeg er inde igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja det kan du da sagtens. Dit barn sover jo i de 2-3 minutter 

og så er det ikke meget anderledes end at have sit barn sovende ude i barnevogn i gården/haven mens man selv er i lejligheden/huset 

Anmeld

30. juli 2014

*Mor Til Albert*

mor:) skriver:

Ja det kan du da sagtens. Dit barn sover jo i de 2-3 minutter 

og så er det ikke meget anderledes end at have sit barn sovende ude i barnevogn i gården/haven mens man selv er i lejligheden/huset 

Du har reddet min dag!  - Jeg var så bange for, at folk ville synes at det var uansvarligt og alt muligt. 

Anmeld

30. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
*Heidi* skriver:

Du har reddet min dag!  - Jeg var så bange for, at folk ville synes at det var uansvarligt og alt muligt. 

Hehe

Rigtig god dag

Anmeld

30. juli 2014

*Mor Til Albert*

mor:) skriver:

Hehe

Rigtig god dag

Tak i lige måde.

Anmeld

30. juli 2014

mrhl

Det kan du sagtens. Jeg gør det i hvert fald med min datter på knap 8 måneder. :-)

Anmeld

30. juli 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg bor os i lejlighed på 2. Sal, med en lille hund der også skal luftes til februar selvom vi får en baby <3

Min kæreste arbejder også forskellige tider - så jeg kommer til at lave samme nat luftnings trick som dig

Anmeld

30. juli 2014

DianaM

Når du endda har babyalarm med nede så kan jeg slet ikke se noget problem i det. Vi har en del forskellige dyr,  som selvfølgelig kræver pasning og der kan jeg sagtens være ude i 30-45 min om aftenen medens børnene sover. Babyalarmen er bare med så jeg kan høre når der sker noget.

Anmeld

30. juli 2014

Chevro

*Heidi* skriver:

Jeg lægger søvnløs og spekulerer på, hvordan at jeg skal klare det hele når mit kommende barn bliver ældre. Min kæreste og jeg bor på 3. sal og vi har hund. Min kæreste arbejder i døgnvagt hver fjerde døgn og er derfor ikke hjemme om natten. Vores lille hund skal selvfølgelig ud at tisse inden sengetid, men kan jeg så godt lufte hunden lige nede på græsset, hvis jeg tager babyalarmen med ned? Jeg kan se vores hoveddør nede fra græsplænen og luftningen vil tage 2-3 minutter fra jeg går fra lejligheden til jeg er inde igen. 

Os der bor i hus har jo også børnene ude og sove i haven, eller i forhaven - min grund er 25 m. Lang, og han står ofte i modsatte ende og side af huset af hvor vi er, og sover ;-) Så hvad er forskellen?

Men 3. Sal! :O Hvor er det sejt i kan det ;-) hehe.. Jeg ville nok ... Dø..

Anmeld

30. juli 2014

Frk.S

Selvfølgelig kan du det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.