Åh hvad skal jeg gøre?? Lang!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2014

HKMK86

Sjwf skriver:

Har snakket med min vejleder, hun kunne desværre ikke hjælpe så meget da der stadig var en masse som ikke var på plads så snakkede med en anden som vidste noget mere, der fik jeg at vide at fordi jeg er startet på uddannelsen før feb. 2013 mener jeg hun sagde, så derfor hvis jeg holder et helt års barsel vil der kun være "nye" klasser som jeg ikke kan starte i, og da jeg snakkede med hende kun hun ikke sige mig om der vil være nok til at kunne starte en ny klasse op som stadig kører efter den gamle udd.

Ja okay... Hmm... jeg ved det desværre ikk.. Syns det er lidt forvirrende med den årgang... Men tænker, de er nødt til at finde på noget, så alle har mulighed for at gennemføre...

Til trådstarter, ja syns det en god ide lige at høre din vejleder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Anonym trådstarter

CL24 skriver:

Hej med dig :-)

jeg er igang med at tage hjælperen og har sidste eksame den 4/3-15 :-) og jeg er blevet gravid planlagt, men skete dog en måned for tidligt. Så jeg står til at have termin 8/3-15 :-) og håber virkelig jeg klare uddannelsen uden baby kommer. For sidste måned er jo kun eksamer, så der er man jo ik så fysisk belastet :-) så håber jeg klare den.

pt går graviditeten godt og er 9 uger henne.

jeg ville vente til det passet med du føder efter eksame :-) så når du os og få hele udannelsen færdig inden og hvis nu det skulle ende i du ik kan gennemføre pga af gener af graviditet. Så forsætter du jo bare efter barsel med ny klasse. Det ville du nok skulle kunne klare.

men hvad mener du med at du ville miste penge ved at skulle på barsel dagpenge ? Det da ligeså højt som elevløn ? 

Jeg får voksen elevløn så vil mindste lidt penge desværre.. 

Har snakket med min studievejleder idag, hun sagde bare at jeg skulle gøre hvad jeg følte for. Men måske ikke være alt for ihærdige de næste par måneder i sengen.. Men vi behøvede jo ikke stoppe projektet helt.. 

Synes det er en svær beslutning..

dejligt for jer i er gravide, og håber baby bliver i maven så du kan gennemføre eksamen..

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

HKMK86 skriver:

Ja okay... Hmm... jeg ved det desværre ikk.. Syns det er lidt forvirrende med den årgang... Men tænker, de er nødt til at finde på noget, så alle har mulighed for at gennemføre...

Til trådstarter, ja syns det en god ide lige at høre din vejleder

Jeg har hørt min vejleder, hun mener vi nok skAl finde en løsning... Hvis jeg bliver gravid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.