CL24 skriver:
Hej med dig :-)
jeg er igang med at tage hjælperen og har sidste eksame den 4/3-15 :-) og jeg er blevet gravid planlagt, men skete dog en måned for tidligt. Så jeg står til at have termin 8/3-15 :-) og håber virkelig jeg klare uddannelsen uden baby kommer. For sidste måned er jo kun eksamer, så der er man jo ik så fysisk belastet :-) så håber jeg klare den.
pt går graviditeten godt og er 9 uger henne.
jeg ville vente til det passet med du føder efter eksame :-) så når du os og få hele udannelsen færdig inden
og hvis nu det skulle ende i du ik kan gennemføre pga af gener af graviditet. Så forsætter du jo bare efter barsel med ny klasse. Det ville du nok skulle kunne klare.
men hvad mener du med at du ville miste penge ved at skulle på barsel dagpenge ? Det da ligeså højt som elevløn ?
Jeg får voksen elevløn så vil mindste lidt penge desværre..
Har snakket med min studievejleder idag, hun sagde bare at jeg skulle gøre hvad jeg følte for. Men måske ikke være alt for ihærdige de næste par måneder i sengen.. Men vi behøvede jo ikke stoppe projektet helt..
Synes det er en svær beslutning..
dejligt for jer i er gravide, og håber baby bliver i maven så du kan gennemføre eksamen..
Anmeld