Hej piger!!
håber i vil hjælpe selvom jeg pt er anonym..
læser til social og sundhedsassistent..
Står i den situation at vi aborterede i januar
vi har siden gjort alt hvad vi kan for at blive gravide.. Uden held..
nu er mit dilemma at jeg jo går i skole og derfor begynder en graviditet at påvirke min uddannelse lidt, hvis jeg skulle blive gravid..
hvis jeg bliver gravid inden for de næste 2 cyklus, vil ulemperne være at jeg vil skulle ta eksamen sammen med en ny klasse, da det kun vil være en praktik og eksamener jeg vil mangle efter barsel.. Til eksamen skal også laves en opgave, som jeg ikke ved om jeg ville kunne lave selv, det er jo ikke sikkert nogle i den nye klasse vil arbejde sammen med mig, som vi ellers godt må.. Har 2 tøser jeg arbejder rigtig godt sammen med i klassen nu. Og havde tænkt at lave opgaven med dem, hvis jeg bliver i den klasse jeg er i nu. Lavede også eksamens opgaver med dem på Ssh uddannelsen. Arbejder bedst sammen med nogle..
Derudover er vil pensum være nogle andre bøger måske, da de nye klasser har fået nogle andre, og dem vil jeg måske også skulle op i. Så ville skulle læse meget op når jeg er på barsel.
Fordele: hvis jeg bliver gravid nu, vil jeg få elev løn under barsel. Hvis jeg får graviditets problemer vil det ikke ske så meget ved det.. Havde meget kvalme sidst jeg var gravid og bækkenløsning
meget fravær..
vil være færdig med uddannelse næste sommer.. Hvis jeg venter med at blive gravid..
Men kan bare ikke vente et helt år på at blive gravid igen, når man lige har mistet og skulle have haft en baby til aug.
Synes det er så frustrerende..
hvis vi venter sådan jeg kan ta eksamen og holde barsel efterfølgende vil jeg ud fra mine beregninger ha termin 3 uger efter eksamen, men hvad så hvis jeg føder før tid eller får nogle graviditets problemer? Vil jeg så kunne ta eksamen overhovet? Det hele skal jo passe sammen..
Jeg vil hvis vi venter også skulle på barsel dagpenge og vil misset nogle penge der
synes at det er pest eller kodera uanset hvad..
Hvad vil i gøre????? Hjælp
3-4 måneders baby pause har jeg virkelig svært ved at skulle gennemføre, der ubeskrivligt hvor meget jeg ønsker en lillebror eller lillesøster
Det hele havde bare passet så godt med praktik/ skole hvis jeg var gravid nu..
håber i kan forstå mine tanker, og min det jeg skriver giver lidt mening..
tak fordi i vil læse min roman..