Tilgodehavende ved H&M's netbutik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2014

SanJose

Nadia&Daniel skriver:

Årh på den måde - jeg når altid at sende tøjet retur, inden jeg får girokortet fra dem

Det plejer jeg også, men havde ikke været hjemme i en uge,  så havde virkelig ikke lang tid til at returnere det i. Øv altså..

Synes egentlig det er mærkeligt at man ikke kan få pengene udbetalt, når man handler på nettet, men godt kan hvis man handler i en fysisk butik? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Nadia&Daniel

SanJose skriver:

Det plejer jeg også, men havde ikke været hjemme i en uge,  så havde virkelig ikke lang tid til at returnere det i. Øv altså..

Synes egentlig det er mærkeligt at man ikke kan få pengene udbetalt, når man handler på nettet, men godt kan hvis man handler i en fysisk butik? 

Troede jeg faktisk (i hvert fald hos H&M)

Anmeld

29. juli 2014

Pikku Myy

SanJose skriver:

Jeg har lige fået et brev fra H&M om at jeg har 957,50 kr. til gode ved dem, men jeg synes ikke jeg kan finde noget om hvordan jeg får de penge retur? Kan det virkelig passe, at jeg skal shoppe for de penge eller findes der en måde at få dem udbetalt på? 

Hvis du har returneret varer inden for 14 dage, tilbagebetaler de, ifølge hjemmesiden, pengene på samme måde som du har betalt. Er der nogen grund til at det ikke gør sig gældende hos dig?

Anmeld

29. juli 2014

SanJose

Pikku Myy skriver:

Hvis du har returneret varer inden for 14 dage, tilbagebetaler de, ifølge hjemmesiden, pengene på samme måde som du har betalt. Er der nogen grund til at det ikke gør sig gældende hos dig?

Øhm pas. Jeg betalte via faktura og fik så bare et brev tilbage om at jeg havde penge til gode. 

Anmeld

29. juli 2014

BabyMus

Hmm tror desværre heller ikke der er så meget at gøre. Hvis det er et tilgodebevis kan man som regel ikke få det ombyttet til kontanter men skal købe varer for beløbet (og det samme plejer det er være med et gavekort).

Det er nok fordi du har købt på faktura så, for jeg køber altid på kort og jeg får altid beløbet refunderet på mit kort med det samme når de har modtaget tøjet retur. Kan godt se det er lidt øv når det er så mange penge.

Så ville jeg altså også vente med at købe babytøj når du kan begynde at købe noget. Du kommer jo til at skulle købe en masse alligevel.

Anmeld

29. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jamen, jeg købte en del tøj, betalte hele beløbet og returnerede så en stor del af det, da det ikke levede helt op til mine forventninger. Så i dag, halvanden måned efter fik jeg det brev.

Når jeg har returneret noget til H&M, sætter de altid beløbet ind på min konto - det kan de godt, når der er betalt med dankort

Edit: så lige du havde betalt med faktura ... Det har jeg aldrig prøvet, så ingen erfaringer desværre.. 

/ Taco78 

Anmeld

30. juli 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Hvis du har returneret tøjet inden for 14 dage, har du krav på at få dine penge retur, så kontakt dem og spørg, hvordan du får dem udbetalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.