Tilgodehavende ved H&M's netbutik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.316 visninger
16 svar
3 synes godt om
29. juli 2014

SanJose

Jeg har lige fået et brev fra H&M om at jeg har 957,50 kr. til gode ved dem, men jeg synes ikke jeg kan finde noget om hvordan jeg får de penge retur? Kan det virkelig passe, at jeg skal shoppe for de penge eller findes der en måde at få dem udbetalt på? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

SandraXOXO

Det kan man vist ikke få udbetalt. Der skal shoppes ;-) Sådan var det ihvertfald for et par år siden.

Anmeld

29. juli 2014

SanJose

SandraXOXO skriver:

Det kan man vist ikke få udbetalt. Der skal shoppes ;-) Sådan var det ihvertfald for et par år siden.

Det var da godt nok irriterende, når der er tale om så stort et beløb. 

Nå, men så må jeg se om jeg kan finde noget brugbart. "Tør" ikke rigtig købe så meget endnu, når jeg er nygravid, ej heller ventetøj. Ved jo ikke hvilken str. jeg skal gå efter. 

Anmeld

29. juli 2014

Rockertand

SanJose skriver:

Jeg har lige fået et brev fra H&M om at jeg har 957,50 kr. til gode ved dem, men jeg synes ikke jeg kan finde noget om hvordan jeg får de penge retur? Kan det virkelig passe, at jeg skal shoppe for de penge eller findes der en måde at få dem udbetalt på? 

Kontakt dem og spørg.

Anmeld

29. juli 2014

Nadia&Daniel

SanJose skriver:

Kan bruges til en masse babytøj

Anmeld

29. juli 2014

SanJose

Nadia&Daniel skriver:

Kan bruges til en masse babytøj

Joeh, det er selvfølgelig rigtigt nok. Ville bare være federe, hvis man rent faktisk kunne få dem tilbage.

Anmeld

29. juli 2014

Nadia&Daniel

SanJose skriver:

Joeh, det er selvfølgelig rigtigt nok. Ville bare være federe, hvis man rent faktisk kunne få dem tilbage.

Kan jeg godt forstå det er alligevel en del penge (hvordan kan det være??) - var naiv nok, så måtte selv lige tjekke min mail

Anmeld

29. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kan sagtens følge dig, fik et gavekort til butikken og så stod der at jeg skulle bruge hele beløbet og at de ikke udbetalte resten men gav tilgodebevis...

Anmeld

29. juli 2014

SanJose

Nadia&Daniel skriver:

Kan jeg godt forstå det er alligevel en del penge (hvordan kan det være??) - var naiv nok, så måtte selv lige tjekke min mail

Jamen, jeg købte en del tøj, betalte hele beløbet og returnerede så en stor del af det, da det ikke levede helt op til mine forventninger. Så i dag, halvanden måned efter fik jeg det brev.

Anmeld

29. juli 2014

Nadia&Daniel

SanJose skriver:

Jamen, jeg købte en del tøj, betalte hele beløbet og returnerede så en stor del af det, da det ikke levede helt op til mine forventninger. Så i dag, halvanden måned efter fik jeg det brev.

Årh på den måde - jeg når altid at sende tøjet retur, inden jeg får girokortet fra dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.