Blod i urinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2014

mmsoelberg

Anonym skriver:

Ja det kunne være jeg skulle prøve det, fordi dum som man, undersøger man jo på nettet hvad det kan være, og det har ikke gjort bekymringen mindre, hos hverken mig eller min kæreste,.. 

Jeg synes det er er forsøg værd. Ellers ring til din læge igen og sig i er rigtige utrygge ved situationen, om de ikke kan kigge på ham nu. Hvor i verden bor du ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ja det kunne være jeg skulle prøve det, fordi dum som man, undersøger man jo på nettet hvad det kan være, og det har ikke gjort bekymringen mindre, hos hverken mig eller min kæreste,.. 

Er det rigtigt? For jeg googlede også lige hurtigt, og jeg synes faktisk ikke det ser så slemt ud ... Specielt ikke i forhold til at skulle tilses akut ... Måske har du fundet noget jeg ikke har?

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

mmsoelberg skriver:

Jeg synes det er er forsøg værd. Ellers ring til din læge igen og sig i er rigtige utrygge ved situationen, om de ikke kan kigge på ham nu. Hvor i verden bor du ? 

Jeg bor i fredericia

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Er det rigtigt? For jeg googlede også lige hurtigt, og jeg synes faktisk ikke det ser så slemt ud ... Specielt ikke i forhold til at skulle tilses akut ... Måske har du fundet noget jeg ikke har?

Han har også smerter, og bliver ved at tisse blod, han har det skidt og er svimmel, når man søger på alt det kommer der en masse ting op

Anmeld

29. juli 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Han har også smerter, og bliver ved at tisse blod, han har det skidt og er svimmel, når man søger på alt det kommer der en masse ting op

De eneste ting jeg finder er betændelse, forstørrelse af prostata, sten i nyrer, urinvejene eller blæren, og kræft. Ingen af delene decideret akut livstruende. Omend bestemt ikke alle lige rare at tænke på ...

Men I er jo nok på vej mod lægen nu, så nu er det jo ligemeget hvos lang ventetid der var. Håber I finder ud af at det er noget harmløst

Anmeld

31. juli 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har lige et spørgsmål, min kæreste tissede imorges rigtig meget blod og besvimede, nogen der ved hvad det kan være, det gjorde rigtig ondt på ham. som sagt faldte ham om på badeværelset..

Håber nogle kan hjælpe

Fandt I ud af hvad der var i vejen?

Anmeld

31. juli 2014

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Fandt I ud af hvad der var i vejen?

Ja han har noget i nyrerne, han skal igennem en masse behandling og videre undersøgelse og en masse medicin  

Anmeld

31. juli 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ja han har noget i nyrerne, han skal igennem en masse behandling og videre undersøgelse og en masse medicin  

Øv - God bedring!

Anmeld

31. juli 2014

SussieThyssen

Øv fy da.
Sørg for at han får en masse kamillete at drikke...det har en helende og udrensende effekt.
Og rigtig god bedring.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. juli 2014

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Øv - God bedring!

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.