Blod i urinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
20 svar
5 synes godt om
29. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har lige et spørgsmål, min kæreste tissede imorges rigtig meget blod og besvimede, nogen der ved hvad det kan være, det gjorde rigtig ondt på ham. som sagt faldte ham om på badeværelset..

Håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Bak

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har lige et spørgsmål, min kæreste tissede imorges rigtig meget blod og besvimede, nogen der ved hvad det kan være, det gjorde rigtig ondt på ham. som sagt faldte ham om på badeværelset..

Håber nogle kan hjælpe

Se at få fat i en læge. Blod i urinen hos mænd er ikke normalt. Det skal udredes. Det kan være en nyresten, der har passeret eller det kan være blærebetændelse. Han skal på sygehuset og scannes, for at de kan se, hvad det er.

Anmeld

29. juli 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hej.

Håber nogle kan hjælpe

Lægen! - afsted med ham!

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Se at få fat i en læge. Blod i urinen hos mænd er ikke normalt. Det skal udredes. Det kan være en nyresten, der har passeret eller det kan være blærebetændelse. Han skal på sygehuset og scannes, for at de kan se, hvad det er.

Jeg har haft snakket med en læge, men de har først en tid kl 13.30 i dag, synes det er for dårligt at han først kan komme til der, men jeg bliver da en smule nervøs for hvad det kan være

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Lægen! - afsted med ham!

De har først en tid kl 13.30

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Men han har det lidt skidt og tisser stadig blod 

Anmeld

29. juli 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Men han har det lidt skidt og tisser stadig blod 

Så propper du ham i bilen og køre på Lægehuset - så er min erfaring at de som regel har 10 min lige pludselig til at kunne kigge på sagerne.

Det lyder bestemt ikke særlig rart og har altid hørt at ved blod i urinen skal man tage søge læge hurtigst muligt.

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Så propper du ham i bilen og køre på Lægehuset - så er min erfaring at de som regel har 10 min lige pludselig til at kunne kigge på sagerne.

Det lyder bestemt ikke særlig rart og har altid hørt at ved blod i urinen skal man tage søge læge hurtigst muligt.

Jeg fik afvide ved lægen, at de havde altså ikke tid før, han måtte vente, og både min kæreste og jeg er lidt nervøse for hvad det kan være 

Anmeld

29. juli 2014

mmsoelberg

Anonym skriver:

Hej.

Håber nogle kan hjælpe

Opsøg en anden læge og fortæl situationen og at din læge ikke vil se ham før. Måske de tager det mere alvorligt! 

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

mmsoelberg skriver:

Opsøg en anden læge og fortæl situationen og at din læge ikke vil se ham før. Måske de tager det mere alvorligt! 

Ja det kunne være jeg skulle prøve det, fordi dum som man, undersøger man jo på nettet hvad det kan være, og det har ikke gjort bekymringen mindre, hos hverken mig eller min kæreste,.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.