hvornår bruger børn ikk barnevogn mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2014

modesty

Masig skriver:

Hold op, hun er stor!! Hvor høj er hun? Her er vi kun lige så småt ved at gå over til str 92, og det er altså lige stort nok (men 86 er så for lille )...

Min søn brugte da også 98 da han var 2. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Kay

modesty skriver:

tror det er fordi vi var i termins gruppe sammen, og at hendes søn var større end elna da de kom ud... vi har det med at samenligne børnene lidt os to og syntes det er vildt hvor stor forskel der kan være på dem  

Anmeld

29. juli 2014

L&V

Min datter bliver 3 om 2 måneder og sover stadig i sin. Hun elsker den os selv om hun er lidt krøllet sammen. Og vi har ingen intentioner om at hun ska stoppe med det

Anmeld

29. juli 2014

Masig

Kay skriver:

ved det ikke... men ja hun er hen høj pige... 

lige som sin mor  

glæder mig til 2 års undersøgelse... så vi kan finde ud af hvor lang hun er blevet  

Ja bliver da spændende. Her var han 85 cm og 11,6 kg, men var også røget en kurve ned, så han skal kontrol måles igen om et halvt års tid...

Anmeld

29. juli 2014

Masig

modesty skriver:

Vores dreng er vist også lidt lille, selvom jeg nu synes han er ret stor... heller ikke fordi jeg synes det er voldsomt med 98, er bare lidt sjovt at se hvor stor Elna var blevet i forhold til min dreng, nu hvor vi jo har fulgt hinanden siden vi blev gravide med dem.... 

Anmeld

29. juli 2014

Kay

Masig skriver:

Ja bliver da spændende. Her var han 85 cm og 11,6 kg, men var også røget en kurve ned, så han skal kontrol måles igen om et halvt års tid...

Ok men de vokser jo i ryk så mon ikke det er fint  vi mærker i alt fald de ryk

Anmeld

29. juli 2014

Masig

Kay skriver:

Ok men de vokser jo i ryk så mon ikke det er fint  vi mærker i alt fald de ryk

Jo det tror jeg, lægen mente heller ikke det var et problem, han havde formentlig bare fundet en ny kurve at følge. Han trives jo fint, så det var kun formalitet at han skal måles igen senere... Vi mærker også de der ryk, så kan sagtens være han pludselig skyder i vejret jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.