hvornår bruger børn ikk barnevogn mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2014

Sahara82

Kommende mor skriver:

hey de damer

ja vil høre hvornår stoppet i helt med at bruge barnevogn til jeres barn/børn?

på forhånd tak

Vores er snart 17 mdr og tænker faktisk at barnevognen er ved at være passe. Når vi er hjemme sover han til middag i en weekendseng i vores havestue. Han vil meget gerne ligge på maven og have godt med plads, så det har været den bedste løsning for os.
Når vi er ude har vi klapvognen som han ligger rigtig fint i.
I dp sover han dog stadig i barnevogn, men vist heller ikke så længe endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Mettefpigen

Da han var ca halvandet år... det var kun fordi han brugte den i dp at jeg har haft en...

Anmeld

28. juli 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Til knægten blev 3 og var kørt ind i børnehaven, så stoppede med middags lur og derved også barnevogn han var 100cm og vejede 18 kg men kunne sagtens ligge fint

Anmeld

29. juli 2014

Bshizzle

Kan ikke huske hvor gammel den store var.. Nok omkring de 2,5 år. 

Med den mindste her stoppede vi da han blev 2,8 år. 

Af den simpel grund at han skal starte i BH på Fredag, og skal sove til middag på en madras der. 

(Dette gjorde han de sidste uger i DP osse). 

Men en må ærlig indrømme at jeg savner at se ham liggeni den barnevogn 

Men den kommer nok frem hvis vi skal på længere tur. - dog nægter han at sove i den. 

Anmeld

29. juli 2014

FamilenStorm

Kommende mor skriver:

hey de damer

på forhånd tak

Her begyndte vores datter at ville sove middagslur i hendes seng da hun var lidt over 2, hun sov dog i en stor Odder hos dagplejen, men hjemme ville hun helst sove i hendes seng..

Anmeld

29. juli 2014

Julemusen

Her måtte vi stoppe både hjemme og i dagplejen da Phillip var knap halvandet, da han var for stor til sin barnevogn!

Så hvis der er et ønske om at barnet skal bruge barnevogn i langt tid, så skal i huske at kigge på liggemål.

Havde så også en stor og meget lang dreng

Anmeld

29. juli 2014

mmsoelberg

hey de damer

på forhånd tak

Jeg havde en 17 år gammel Odder, den knirkede og var tung - vi købte en klapvogn da hun var 5 mdr men brugte den fra hun var 6 mdr da vi var i USA. Så havde vi vænnet os til den da den var meget lettere, og vi har brugt den siden. Hun er 12 mdr nu  Vi har en barnevogn på altanen hun sover i  

Anmeld

29. juli 2014

Masig

Vores dreng er lige fyldt 2, og han sover stadig i barnevognen, både herhjemme og i dagplejen (dog i klapvogn når vi er ude)... Han sover absolut bedst i barnevognen, vi har aldrig rigtig kunne få ham til at sove i sengen om dagen, så jeg regner med at han bruger den til han ikke skal sove til middag mere. Men den har også stort liggemål, og han ikke så voldsomt lang endnu, så der burde være rigeligt med plads.

Vi bruger den dog kun til at sove i, aldrig til ture, da han enten vil gå selv eller sidde i klapvogn...

Anmeld

29. juli 2014

Masig

Kay skriver:

Altså det kommer jo en del an på liggemål og barnets længde... vi har en pige på snart 2 der bruger str 98 i tøj, og selvom vi har købt en Odder med stort liggemål voksede hun ud af barnevognen for Ca 4 måneder siden... vi har dog købt en babyjogger city elite hvor hun kan ligge og sove når vi er på farten...

Jeg havde klart brugt barnevognen længere hvis hun kunne være der i

Hold op, hun er stor!! Hvor høj er hun? Her er vi kun lige så småt ved at gå over til str 92, og det er altså lige stort nok (men 86 er så for lille )...

Anmeld

29. juli 2014

Kay

Masig skriver:

Hold op, hun er stor!! Hvor høj er hun? Her er vi kun lige så småt ved at gå over til str 92, og det er altså lige stort nok (men 86 er så for lille )...

ved det ikke... men ja hun er hen høj pige... 

lige som sin mor  

glæder mig til 2 års undersøgelse... så vi kan finde ud af hvor lang hun er blevet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.