Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pylle3 skriver: Ja det kan du for du bruger den ikke ifb med 2 for en da du jo stadig betaler for en - og derefter bruger br kort til den 3. Gæst
Ja det kan du for du bruger den ikke ifb med 2 for en da du jo stadig betaler for en - og derefter bruger br kort til den 3. Gæst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meilby skriver: Forresten ved du om barnet selv skal med op til billetlugen for at få sin billet fra br kortet?
Forresten ved du om barnet selv skal med op til billetlugen for at få sin billet fra br kortet?
Pylle3 skriver: Nej det ved jeg desværre ikke. Men kunne tænke mig at det ikke var nødvendigt men måske de så skal have en eller anden form for legitimation? Jeg ved ikke hvor strikse de er med at tjekke ved br kort
Nej det ved jeg desværre ikke. Men kunne tænke mig at det ikke var nødvendigt men måske de så skal have en eller anden form for legitimation? Jeg ved ikke hvor strikse de er med at tjekke ved br kort
Meilby skriver: Tusind tak for hjælpen Vi har McD billet til vores dreng, men min bror mangler nemlig billet til den ene af hans børn
Tusind tak for hjælpen Vi har McD billet til vores dreng, men min bror mangler nemlig billet til den ene af hans børn
Meilby skriver: Vi finder ud af det :-)Tusind tak for hjælpen :-)
Vi finder ud af det :-)Tusind tak for hjælpen :-)
FamilenStorm skriver: Det behøver de ikke, du viser bare kortet i billetlugen :-) Ha en dejlig tur..
Det behøver de ikke, du viser bare kortet i billetlugen :-) Ha en dejlig tur..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128