Hjælp legoland billetter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
15 svar
2 synes godt om
27. juli 2014

Meilby

Hejsa..
Vi står og skal i legoland imorgen og min bror har skaffet os sådan nogle billetter hvor 2 kan komme ind for ens pris
Men kan de bruges sammen med gratis børnebillet fra McD? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det kan de godt

Anmeld

27. juli 2014

Meilby

AnjaM skriver:

Det kan de godt

Er det rigtigt? :-)
Der står nemlig at de ikke Lan kombineres med andre rabatter, men ved ikke helt hvad det skal betyde :/
Ved du om man også som bruge fætter br kort sammen med? :-)

Anmeld

27. juli 2014

Maja88

Meilby skriver:

Hejsa..
Vi står og skal i legoland imorgen og min bror har skaffet os sådan nogle billetter hvor 2 kan komme ind for ens pris

Ja det kan de

Anmeld

27. juli 2014

De3Guldklumper

Hejsa..

Ja to voksne kan godt komme ind til en pris og så ungerne kommer ind på deres br kort eller hvad du lige har af gratis billetter

Men et barn og en voksen kan ikke komme ind sammen da du så vil sende den voksne ind og skal betale for barnet og det vil du så gøre med dit br kort eller gratis billet - på den måde kan det ikke kombineres med andre rabatter. Men du skal betale for en uanset

Anmeld

27. juli 2014

Meilby

Pylle3 skriver:

Ja to voksne kan godt komme ind til en pris og så ungerne kommer ind på deres br kort eller hvad du lige har af gratis billetter

Men et barn og en voksen kan ikke komme ind sammen da du så vil sende den voksne ind og skal betale for barnet og det vil du så gøre med dit br kort eller gratis billet - på den måde kan det ikke kombineres med andre rabatter. Men du skal betale for en uanset

Så selvom der står på børnebilletten den ikke kombineres med andre rabatter kan den godt bruges sammen med en to for ens pris billet? Så farmand og jeg kommer ind på 2 for en og Phillip kommer ind på McD billet?

Anmeld

27. juli 2014

De3Guldklumper

Så selvom der står på børnebilletten den ikke kombineres med andre rabatter kan den godt bruges sammen med en to for ens pris billet? Så farmand og jeg kommer ind på 2 for en og Phillip kommer ind på McD billet?

Jeps  For børnebilletten skal bruges direkte i indgangen - den anden skal indløses i billetlugen så vidt jeg lige husker

Anmeld

27. juli 2014

Meilby

Pylle3 skriver:

Jeps  For børnebilletten skal bruges direkte i indgangen - den anden skal indløses i billetlugen så vidt jeg lige husker

Okey så en af os voksne går bare op i billetlugen og indløser to for en billetten, får vores billetter og så kan vi gå ind sammen?
Ved du tilfældigvis også om man kan bruge br kort sammen med to for en billetten?
(Undskyld alle spørgsmålene )

Anmeld

27. juli 2014

De3Guldklumper

Meilby skriver:

Okey så en af os voksne går bare op i billetlugen og indløser to for en billetten, får vores billetter og så kan vi gå ind sammen?
Ved du tilfældigvis også om man kan bruge br kort sammen med to for en billetten?
(Undskyld alle spørgsmålene )

Ja det kan du for du bruger den ikke ifb med 2 for en da du jo stadig betaler for en - og derefter bruger br kort til den 3. Gæst

Anmeld

28. juli 2014

Meilby

Pylle3 skriver:

Ja det kan du for du bruger den ikke ifb med 2 for en da du jo stadig betaler for en - og derefter bruger br kort til den 3. Gæst

Tusind tak for hjælpen
Vi har McD billet til vores dreng, men min bror mangler nemlig billet til den ene af hans børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.