Mangler råd!! :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2014

Karina84

Anonym skriver:

8 måneder kun

Øv 

Jeg forstaar helt sikkert godt at man har godt af at savne hinanden, lave ting hver for sig osv. Men jeg synes bare, naar i ikke har været sammen længere, saa burde i stadig være saa nyforelskede, at 4 mdr. sammen dag ud og dag ind, ikke burde skade forholdet. 

Det lyder haardt og det er jeg ked af...

Men jeg har været sammen med manden i 8½ aar, og vi har ogsaa haft perioder hvor vi har gaaet hjemme begge to. Og jeg var endda enormt daarlig til at lave ting uden ham, saa et veninde besøg, bytur what-ever uden ham, var nærmest utænkeligt før i tiden. 
Det er saa heldigvis kommet, og igen, jeg er med paa at det er godt at savne hinanden osv. 

Men ja, som sagt kan det være at en lille pause, er det der skal til for ham, for at indse at han savner dig. Alle kan have brug for et pusterum indimellem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

Liiine!!

Min kæreste gjorde det at han ringede om aften samme dag jeg var taget hjem til mine forældre og sagde godnat og at han elskede mig og at alt nok skulle gå. Og at vide det betød rigtig meget for mig. Så jeg synes du skal ringe og sige godnat inden du går i seng så sover du meget bedre i nat og han ved også at du tænker på ham.

Anmeld

27. juli 2014

Newsence

Syntes du skal gøre spm ham.. Tænke over om det skal være jer to... Hvis I ikke kan klare en krise hvad så når I får børn evt og er trætte og stressede osv??? Går han så også bare og så kan du være alenemor i to dage??? I skal lærer at håndtere den slags uden at man pakker og går... Eks ved at aftale at man tar væk et par dage, men IKKE slår op... Denne uvished er ikke okay at byde et andet menneske...

Syntes ikke du skal håbe for meget sorry , men hvis man blot skal bruge en pause pakker man en taske ikke ALLE sine ting...

Du skal ikke vente på ham men bruge tiden fornuftigt og se på jeres forhold og om ( hvis det skal være jer to) hvad der skal være anderledes.. Kan du leve med at være i uvished hver gang i kommer ind i en dårlig periode ??? Kan du leve med at han gik selvom du græd, kan du leve med at han lige nu tænker over om det skal være ja...

Hvis svaret er nej, skal du enten sige stop eller fortælle ham klart at det ikke skal ske igen...

Så brug tiden til at kigge på jeres forhold med kritiske øjne og se på hvad der skal til for at blive stabilt i fremtiden..

Og ingen kram, kys og kærlige SMS før du ved at han har valgt dig... Ellers risikere du at blive såret ved at lægge for meget i det, så lidt is på til I har taget en beslutning

Held og lykke

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Den besked fiK jeg til morgen!

Stop nu.. Jeg føler bare ikke der er mere at gøre om noget tid så er jeg ligemeget for dig og først der kommer det til og gøre rigtig ondt...
- jeg har virkelig elsket dig men sådan som det her har været? Jeg har stadig noget. .. men ikke nok elsker dig stadig kan bare ikke mere kys <3

Anmeld

27. juli 2014

Newsence

Øv øv masser af kram

Men når han ikke vil kæmpe for jer så er du sgu bedre tjent uden.... Nu skal du give dig tid til at komme dig og undlade at kontakte ham....
Nu handler det om dig der skal pleje dine sår så når de er helet du kan finde en der vil kæmpe for jer og som er den rigtige for dig..

Han findes og en dag vil du være glad for at du er sammen med en anden men luge nu er det meget hårdt og du skal give dig tid..

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.