Jeg sidder lidt og tænker, jeg kan ikke huske om det var her på baby eller på min mave jeg læste en tråd om en kvinde der var gået med datter på armen efter et skænderi. Hun tog vidst hjem til hendes mor. Her var det manden der stod med tårer i øjnene da hun gik. Hun fik fuld opbakning for sinhandling af mange debattører.
her sporer jeg en undren, eller nærmere mistillid over at det her er manden der er gået. Og jeg undrer mig over hvad forskellen kan være? Men nok om det.
giv ham ro tilst tænke, og tænk selv - det er ok at være ked af det. Men hvis bægeret er fyldt op af den ene eller anden årsag - så er et pusterum nok ikke dumt. Man kan have brug for plads til at slikke sine sår og fundere over fremtiden. Det skal du give ham, og han dig.
Han kan i sagens natur hverken be eller afkræfte jer, for hvad er jeres forhold lige nu - er der andet end negativitet mellem jer? Og kan i hver især finde tilbage til det der var før?!?!
både du og han skal bruge dette pusterum fornuftigt. Finde egne og partners fejl og mangler og enten kan i respektere disse, samarbejde om i fællesskab at blive bedre - for hinanden og hver især. Eller skal i kaste håndklædet i ringen og sige stop for alvor?!!?!
igen - det er ok at være ked, men i skal også begge vende det her til noget konstruktivt.
Anmeld