Mangler råd!! :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
14 svar
8 synes godt om
26. juli 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har i de sidste måneder skændtes rigtig meget over småting. Derfor valgte han idag at stoppe forholdet, pakke alle sine ting og tage hjem til hans far og tænke alt igennem. Jeg har grædt uafbrudt foran ham og han tager alligevel afsted. Han var dog rigtig Kærlig og krammede mig mange gange. Han trak tiden ud her til sidst og spurgte flere gange om han måtte kramme mig og om han måtte skrive ? Han er en kærlig kæreste og utrolig dejlig. Forholdet blev bare fyldt med skænderier.. Vi går op og ned af hinanden. Og spurgte om ikke vi kunne vente med bare at smide alt væk, da vi begge starter i skole og derfor ikke sidder på hinanden 24/7 han ville ikke mere men ville tænke videre over det.

Nu er han kørt og sidder så her tilbage, aner ikke hvad han vil. Jeg vil rigtig gerne, og tror på at det kan fungerer når vi starter i skole begge to. Hvad skal jeg gøre????? (Ingen børn) hvad skal jeg gøre hvis han skriver????? Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

tarkoflen

Øv hvor træls kan godt forstå du er ked af det!

Måske han bare trænger til et pusterum? Jeg synes du skal afvente hvad han evt skriver til dig og så svare på det han skriver. Måske det ikke er helt tosset l får et par dage hver for sig, hvis l meget længe har gået op af hinanden hele tiden?

Der skal to til at få et forhold til at fungerer og lige meget hvor meget du gerne vil ham, så kan du ikke kæmpe alene.

Nej håber for dig han kommer på bedre tanker og l kan få det til at fungere

Anmeld

26. juli 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har i de sidste måneder skændtes rigtig meget over småting. Derfor valgte han idag at stoppe forholdet, pakke alle sine ting og tage hjem til hans far og tænke alt igennem. Jeg har grædt uafbrudt foran ham og han tager alligevel afsted. Han var dog rigtig Kærlig og krammede mig mange gange. Han trak tiden ud her til sidst og spurgte flere gange om han måtte kramme mig og om han måtte skrive ? Han er en kærlig kæreste og utrolig dejlig. Forholdet blev bare fyldt med skænderier.. Vi går op og ned af hinanden. Og spurgte om ikke vi kunne vente med bare at smide alt væk, da vi begge starter i skole og derfor ikke sidder på hinanden 24/7 han ville ikke mere men ville tænke videre over det.

Nu er han kørt og sidder så her tilbage, aner ikke hvad han vil. Jeg vil rigtig gerne, og tror på at det kan fungerer når vi starter i skole begge to. Hvad skal jeg gøre????? (Ingen børn) hvad skal jeg gøre hvis han skriver????? Hjælp

Tja svært at svare på, hvad du skal gøre.

Syntes det virker lidt underligt, han ikke lige vil give det en chance, til at se om kommer til at fungere nu hvor i begge snart starter på noget, og ikke skal gå op af hinanden hele tiden.

Du kan jo ikke tvinge manden til at vælge jeres forhold, så du bliver nødtil at give ham lidt tid, hvis du vil se om han så vælger at komme tilbage.

Har han sagt hvor længe han ville tænke ?

Hvis ikke du ønsker at trække det ud, kan du jo betragte det som værende slut mellem jer, og så prøve at acceptere at det ikke skal være jer 2, og komme videre med dit liv.

Jeg ved det er en svær situation, har selv prøvet noget lignende for mange mange år siden, men husker det tydeligt.

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls kan godt forstå du er ked af det!

Måske han bare trænger til et pusterum? Jeg synes du skal afvente hvad han evt skriver til dig og så svare på det han skriver. Måske det ikke er helt tosset l får et par dage hver for sig, hvis l meget længe har gået op af hinanden hele tiden?

Der skal to til at få et forhold til at fungerer og lige meget hvor meget du gerne vil ham, så kan du ikke kæmpe alene.

Nej håber for dig han kommer på bedre tanker og l kan få det til at fungere

Vi har begge været hjemmegående i 4 måneder så det har resulteret i en masser skænderier :/ og jeg er sikker pådde er derfor . Så var så ked af at det sluttede nu. Han sagde også at den periode har ødelagt meget . Men at han gerne ville tænke og hjælpe mig. Han sagde jeg ikke måtte græde fordi vi nok skulle finde ud af det på den ene eller anden måde - men samtidig gået fra mig. Det er underligt at "vente" især pga. De forhåbninger han har givet mig.

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Tja svært at svare på, hvad du skal gøre.

Syntes det virker lidt underligt, han ikke lige vil give det en chance, til at se om kommer til at fungere nu hvor i begge snart starter på noget, og ikke skal gå op af hinanden hele tiden.

Du kan jo ikke tvinge manden til at vælge jeres forhold, så du bliver nødtil at give ham lidt tid, hvis du vil se om han så vælger at komme tilbage.

Har han sagt hvor længe han ville tænke ?

Hvis ikke du ønsker at trække det ud, kan du jo betragte det som værende slut mellem jer, og så prøve at acceptere at det ikke skal være jer 2, og komme videre med dit liv.

Jeg ved det er en svær situation, har selv prøvet noget lignende for mange mange år siden, men husker det tydeligt.

To dage hvor han lige kunne være sig selv og tænke så det er ikke fordi det er slemt nok bare længe for mig at være i tvivl.

Anmeld

26. juli 2014

fo82

Jeg sidder lidt og tænker, jeg kan ikke huske om det var her på baby eller på min mave jeg læste en tråd om en kvinde der var gået med datter på armen efter et skænderi. Hun tog vidst hjem til hendes mor. Her var det manden der stod med tårer i øjnene da hun gik. Hun fik fuld opbakning for sinhandling af mange debattører.

her sporer jeg en undren, eller nærmere mistillid over at det her er manden der er gået. Og jeg undrer mig over hvad forskellen kan være? Men nok om det.

giv ham ro tilst tænke, og tænk selv - det er ok at være ked af det. Men hvis bægeret er fyldt op af den ene eller anden årsag - så er et pusterum nok ikke dumt. Man kan have brug for plads til at slikke sine sår og fundere over fremtiden. Det skal du give ham, og han dig. 

Han kan i sagens natur hverken be eller afkræfte jer, for hvad er jeres forhold lige nu - er der andet end negativitet mellem jer? Og kan i hver især finde tilbage til det der var før?!?!

både du og han skal bruge dette pusterum fornuftigt. Finde egne og partners fejl og mangler og enten kan i respektere disse, samarbejde om i fællesskab at blive bedre - for hinanden og hver især. Eller skal i kaste håndklædet i ringen og sige stop for alvor?!!?!

igen - det er ok at være ked, men i skal også begge vende det her til noget konstruktivt. 

Anmeld

26. juli 2014

Liiine!!

For 3 uger siden stod jeg i din kærestes sted. Vi blev også begge hjemmegående da jeg blev sygemeldt, og vi lavede ikke andet end at skændes om åndsvage små ting, så jeg pakkede nogle ting og flyttede hjem til mine forældre fordi jeg ikke kunne rumme mere da jeg elsker min kæreste mere end noget andet og der blev nød til at ske noget ellers måtte vi gå helt fra hinanden men her 3 uger efter er vi mere forelsket end nogensinde, vi havde bare brug for tid fra hinanden,vi skal snart være forældre så det var vigtigt at vi fik det til at fungere. Men giv din kæreste tid, for skal det være jer to skal han nok komme hjem igen. og jeg tror også bare han har brug for tid, og jeg tror det er sundt at savne hinanden lidt.

Ventetiden er forfærdelig men håber i kommer godt ud på den anden side

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

LineNie skriver:

For 3 uger siden stod jeg i din kærestes sted. Vi blev også begge hjemmegående da jeg blev sygemeldt, og vi lavede ikke andet end at skændes om åndsvage små ting, så jeg pakkede nogle ting og flyttede hjem til mine forældre fordi jeg ikke kunne rumme mere da jeg elsker min kæreste mere end noget andet og der blev nød til at ske noget ellers måtte vi gå helt fra hinanden men her 3 uger efter er vi mere forelsket end nogensinde, vi havde bare brug for tid fra hinanden,vi skal snart være forældre så det var vigtigt at vi fik det til at fungere. Men giv din kæreste tid, for skal det være jer to skal han nok komme hjem igen. og jeg tror også bare han har brug for tid, og jeg tror det er sundt at savne hinanden lidt.

Ventetiden er forfærdelig men håber i kommer godt ud på den anden side

"Dejligt" at du har prøvet det samme (forstå mig ret) har bare de der spørgsmål - skal jeg ikke kontakte ham - men bare svare ? Skal jeg gøre noget ? Eller bare se hvad der sker ?

Anmeld

26. juli 2014

Karina84

Hvor længe har i været sammen? 

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Hvor længe har i været sammen? 

8 måneder kun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.