Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Troldemommi skriver: I skal giftes på min fødselsdag Jeg syntes kjolen er så flot Tillykke med jeres kommende store dag Monica
I skal giftes på min fødselsdag Jeg syntes kjolen er så flot Tillykke med jeres kommende store dag Monica
Tusind tak skal du have og så må vi da helt klart have valgt en helt fantastisk dag når det er din fødselsdag der
Satser på du har sørget for godt vejr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Inger skriver: Stort tillykke med det kommende bryllup, det bliver en stor og dejlig dag, husk og nyd den, den går SÅ hurtigt :-) Jeg ELSKER din kjole, den er super flot, dog kan det godt være du skal tjekke at ærmerne ikke hænger ned i sovsen
Stort tillykke med det kommende bryllup, det bliver en stor og dejlig dag, husk og nyd den, den går SÅ hurtigt :-)
Jeg ELSKER din kjole, den er super flot, dog kan det godt være du skal tjekke at ærmerne ikke hænger ned i sovsen
Haha ja det kom jeg også til at tænke på... Og jeg kan være en værre gris nogle gange
Men tusind tak skal du have
Maja88 skriver: eeeelsker den..så ja det vil jeg sige den kan
eeeelsker den..så ja det vil jeg sige den kan
Hehe tak skal du haveSyntes og selv den er super fin, så det bliver vist den
Tillykke med brylluppet! Jeg er ikke helt vild med ærmerne på den kjole du har fundet - hvad med en uden ærmer ala denne: http://mamalicious.dk/mama-licious/long-dresses/ci a-sl-woven-dress/20001195,da_DK,pd.html?dwvar_2000 1195_colorPattern=20001195_SnowWhiteSå får du ikke sovs på
AnjaM skriver: Tillykke med brylluppet! Jeg er ikke helt vild med ærmerne på den kjole du har fundet - hvad med en uden ærmer ala denne: http://mamalicious.dk/mama-licious/long-dresses/ci a-sl-woven-dress/20001195,da_DK,pd.html?dwvar_2000 1195_colorPattern=20001195_SnowWhiteSå får du ikke sovs på
Den er slet ikke mig. Men ellers tak for inputtet
stm2812 skriver: Tusind tak skal du have og så må vi da helt klart have valgt en helt fantastisk dag når det er din fødselsdag der Satser på du har sørget for godt vejr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128