Kan den gå som nr 2 kjole??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
16 svar
16 synes godt om
23. juli 2014

stm2812

Da jeg skal giftes 16. August og er gravid (20+2 den dag) vil jeg høre om følgende kjole kan bruges som nr 2 kjole hvis nu jeg føler der bliver for trangt i brudekjolen hen ad aftenen/natten? 

Min brudekjole er i corset til ned over numsen, så frygter maven tager et kæmpe spring over de næste tre uger og det derfor vil blive lidt ubehageligt i den. Ny brudekjole er ikke en mulighed da jeg elsker, elsker, elsker den jeg har købt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

stm2812

stm2812 skriver:

Da jeg skal giftes 16. August og er gravid (20+2 den dag) vil jeg høre om følgende kjole kan bruges som nr 2 kjole hvis nu jeg føler der bliver for trangt i brudekjolen hen ad aftenen/natten? 

Min brudekjole er i corset til ned over numsen, så frygter maven tager et kæmpe spring over de næste tre uger og det derfor vil blive lidt ubehageligt i den. Ny brudekjole er ikke en mulighed da jeg elsker, elsker, elsker den jeg har købt

Kom også gerne med Andre forslag. Er bare ikke til maxi kjoler da jeg ikke er vildt høj og simpelthen ikke magter at skulle finde tid til at komme til syerske og få den lagt op

Anmeld

23. juli 2014

JGeo

stm2812 skriver:

Jeg bryder mig ikke om ærmerne i den kjole..
Men udover ærmerne er den rigtig flot..
Jeg kunne finde på at lave ærmerne om til 3/4 ærmer istedet
Det kunne være rigtig flot tror jeg.

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

JGeo skriver:

Jeg bryder mig ikke om ærmerne i den kjole..
Men udover ærmerne er den rigtig flot..
Jeg kunne finde på at lave ærmerne om til 3/4 ærmer istedet
Det kunne være rigtig flot tror jeg.

Syntes faktisk ærmerne er rigtig fede (men hver sin smag) kan sagtens følge dig  Kan jo også være de ender med at være i vejen når man spiser, havde jeg faktisk ikke tænkt på. 

Tak for svar

Anmeld

23. juli 2014

Mor til F

stm2812 skriver:

Tillykke med brylluppet ♡

Jeg synes kjolen er super fin Og rigtig flot til et sommer bryllup.  Men krydser da fingre for,  at din brudekjole er behagelig at have på, ned over maven

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

BabyFreia skriver:

Tillykke med brylluppet ♡

Jeg synes kjolen er super fin Og rigtig flot til et sommer bryllup.  Men krydser da fingre for,  at din brudekjole er behagelig at have på, ned over maven

Tak skal du have Håber også det går med den. Man vil jo helst have prinsessekjolen på så længe som muligt

Anmeld

26. juli 2014

Lunae

stm2812 skriver:

Den kan sagtens gå ikke lige min stil, men perfekt til nr 2 kjole.

Jeg havde denne på efter brudevalsen og den var simpelthen bare mega behagelig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juli 2014

stm2812

Lunae skriver:

Den kan sagtens gå ikke lige min stil, men perfekt til nr 2 kjole.

Jeg havde denne på efter brudevalsen og den var simpelthen bare mega behagelig

Det vil jeg godt tro den var den er også super fin

Anmeld

26. juli 2014

Troldemommi

stm2812 skriver:

I skal giftes på min fødselsdag

Jeg syntes kjolen er så flot

Tillykke med jeres kommende store dag

Monica

Anmeld

26. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Stort tillykke med det kommende bryllup, det bliver en stor og dejlig dag, husk og nyd den, den går SÅ hurtigt :-)

Jeg ELSKER din kjole, den er super flot, dog kan det godt være du skal tjekke at ærmerne ikke hænger ned i sovsen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.