Hej alle sammen.
Jeg er ny herinde og har brug for jeres objektive mening (undskyld det lange indlæg).
Det er sådan at kæresten og jeg har været sammen i 12 år men jeg begynder at føle at det må ende.
Grundene til det er:
*han hjælper overhovedet ikke til i dagligdagen udover hundeluftning om aften (på trods af gentagne alvorlige snakke).
*han er som et ekstra barn for mig det bare vil have mere og mere (penge, opmærksomhed etc). På trods af vi begge studere, har fælles økonomi og jeg strækker mig alt hvad jeg kan får at give plads i budgettet og tiden imellem ham, vores barn på 7 år og husholdningen.
Jeg elsker ham, det gør jeg, men han dræner mig og kalder mig egoistisk hvis jeg et svagt øjeblik kommer til at snerre ad ham. På trods af at jeg gør ALT herhjemme pånær hundeluftning om aften.
Jeg ønsker ikke mit barn skal opleve en "skilsmisse" men ærligt kan jeg heller ikke blive ved sådan her. Jeg trøstespiser (50 kg er røget på), aner ikke hvad jeg selv vil mere (hobby, simple valg m.m). Kort sagt har jeg givet mere end jeg kunne undvære og jeg beder og beder om noget tilgengæld og får kun tomme løfter.
Hjælp hvad gør jeg?
Anmeld