Bordpynt og brudepuket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2014

Lunae

Alexander&Lærke skriver:

Vi skal snart giftes, her den 2/8.. Og jeg mangler ider til bordpynt, blomster til bordet og sådan og evt hvordan en lille brudepuket kunne se ud, vi skal på rådhuset og så holde det her hjemme. 

Nogen som vil vise lidt billeder fra jeres store dag

Først stort tillykke!

Her er min brudebuket og vores bordpynt! Blev gift i maj måned!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

CarinaSB

Her er vores :)

Anmeld

25. juli 2014

Alexander&Lærke

Lunae skriver:

Først stort tillykke!

Her er min brudebuket og vores bordpynt! Blev gift i maj måned!

Tak

rigtig flot buket! Og fin bordpynt kan godt lide den måde servietterne er foldet på. Det ser ud til at være holdt ude? Så har i måske også fået lidt hjælp til pynten. Vi holder det hjemme. 

Anmeld

26. juli 2014

Lunae

Tak

rigtig flot buket! Og fin bordpynt kan godt lide den måde servietterne er foldet på. Det ser ud til at være holdt ude? Så har i måske også fået lidt hjælp til pynten. Vi holder det hjemme. 

Vi holdte festen på harlev mølle, men jeg har selv stået med alt bordpynt. Glassene har jeg lavet af gamle syltetøj, dolmio, rødbedeglas osv. Købte noget blonde og noget lærred i stofogstil og så klippe/klistrede jeg lidt vi havde også papirs pompoms, som jeg selv foldede. Udover det havde jeg købt en masse brudetyl og puttet på stolper osv - virkelig fint

Alle blomster købte jeg ved billigblomster og så satte jeg dem selv sammen i de små glas

Servietterne har jeg også selv foldet. Har købt de dyre - tror de hed dunicil. Tykkere end almindelige servietter og giver et mere fint look, når det nu ikke var stofservietter. Foldningen hedder det dobbelte sejl og er virkelig nem! Det her var første gang jeg prøvede det, så det er nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.