Bordpynt og brudepuket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.063 visninger
13 svar
3 synes godt om
21. juli 2014

Alexander&Lærke

Vi skal snart giftes, her den 2/8.. Og jeg mangler ider til bordpynt, blomster til bordet og sådan og evt hvordan en lille brudepuket kunne se ud, vi skal på rådhuset og så holde det her hjemme. 

Nogen som vil vise lidt billeder fra jeres store dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

Alexander&Lærke

Slet ingen som vil vise mig lidt billeder eller måske bare fortælle hvordan det så ud. 

Anmeld

22. juli 2014

Studerendemor

Alexander&Lærke skriver:

Vi skal snart giftes, her den 2/8.. Og jeg mangler ider til bordpynt, blomster til bordet og sådan og evt hvordan en lille brudepuket kunne se ud, vi skal på rådhuset og så holde det her hjemme. 

Jeg kan fortælle, hvordan vores bryllupsborde kommer til at se ud: hvide duge og ovenpå dem, lidt mindre duge fra oldemors tid. Blomsterne er bestilt hos et gartneri, og det bliver noget med efeu, der "slænger" sig hen af bordet (sagde gartneren) lyse astilber og liljer. Vaserne er vores egne og forskellige, men alle hvide. Bordkortene er helt alm hvide fra søstrene grene, med en lille blomsterkrans på ved siden af navnet. (Lyder måske lidt kedeligt, men det ser faktisk ret fint ud, og kan laves i forvejen, så det er nemt at dække op) 

Min veninde, som også skal giftes om lidt, har købt mini klokker, hvor hun sætter et kort i med silkebånd, og bruger som bordkort. Det synes jeg også er en rigtig sød ide. 

Anmeld

22. juli 2014

Flødebollen

Alexander&Lærke skriver:

Lidt fra vores - sort/rød tema

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juli 2014

Håber

Alexander&Lærke skriver:

Vi skal have hvid dug med guld bord løber og guld hjerte som bord kort

også skal vi have vaser med en hvid rose i  

Anmeld

22. juli 2014

Alexander&Lærke

Flødebollen skriver:

Lidt fra vores - sort/rød tema

Sikke en flot brudebuket og flotte farver på bordet. Tak for deling.

Anmeld

22. juli 2014

Alexander&Lærke

Mor i Aarhus skriver:

Jeg kan fortælle, hvordan vores bryllupsborde kommer til at se ud: hvide duge og ovenpå dem, lidt mindre duge fra oldemors tid. Blomsterne er bestilt hos et gartneri, og det bliver noget med efeu, der "slænger" sig hen af bordet (sagde gartneren) lyse astilber og liljer. Vaserne er vores egne og forskellige, men alle hvide. Bordkortene er helt alm hvide fra søstrene grene, med en lille blomsterkrans på ved siden af navnet. (Lyder måske lidt kedeligt, men det ser faktisk ret fint ud, og kan laves i forvejen, så det er nemt at dække op) 

Min veninde, som også skal giftes om lidt, har købt mini klokker, hvor hun sætter et kort i med silkebånd, og bruger som bordkort. Det synes jeg også er en rigtig sød ide. 

Ihh jeg elsket liljer. Det andet lyder også flot, tak for deling. 

Anmeld

22. juli 2014

Alexander&Lærke

Håber skriver:

Vi skal have hvid dug med guld bord løber og guld hjerte som bord kort

også skal vi have vaser med en hvid rose i  

Fed løber og bordkort hvor er det fra? Det var måske ikke så dårlig en ide og ned røde roser og brudeslør på bordet��

Anmeld

22. juli 2014

Håber

Alexander&Lærke skriver:

Fed løber og bordkort hvor er det fra? Det var måske ikke så dårlig en ide og ned røde roser og brudeslør på bordet��

En butik i Kolding. Det kan fås ved de fleste hobby  butikker 

Anmeld

22. juli 2014

Købmagerkonen

Alexander&Lærke skriver:

Jeg er ikke selv gift (endnu), men her er "lidt" inspirationsbilleder fra pinterest, som jeg selv er helt vild med Der er virkelig mange gode ideer derinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.