Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det gør han da selv - hvorfor er det ikke en svarmulighed?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha ha kan vi overtage hende, gerne 4 pakker smurte madpakker tak Nej her smøre han selv og hvis jeg gør det en enkelt gang, er han også meget glad og taknemmelig, men ikke noget han overhovedet forventer
Anonym skriver: Det undre mig bare om der er andre der gør det
Det undre mig bare om der er andre der gør det
Øhh nej..det har ingen af mine svigermødre gjort, altså efter han flyttede hjemmefra...går jeg ud fra du mener.Enten har han selv eller også har jeg.(Dengang man havde kærester)KærligstSussie
Nej sådan noget med madpakke har min mand aldrig lavet siden 2. Klasse ❤ han er mest til varm madretter og det fik han på skolen og nu på jobbet
Tænker om der ik mangler lidt Info? Feks hvor gammel er han? Bor han stadig hjemme eller bor i sammen osv? Bor han hjemme og ik er ret gammel, er det ok at hun smøre madpakken. Bor i sammen, burde han gøre det selv. Vh stine
Min mand spiser ikke madpakke
Men hvis det stod til min svigermor, så ville hun med glæde smøre en madpakke i ny og næ
Her i huset er det mig som laver alle madpakker. Det bliver gjort mens manden vasker op - det er nemlig det eneste jeg hader mere end madpakker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128