Svigermor smør madpakken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2014

Troldemommi

Jeg undrer mig over der ikke er en valgmuligheder der hedder

Han smører sin madpakke selv, vi lever altså ikke i 50'erne mere

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

Bertris

smører kun mandens madpakke hvis jeg alligevel laver en til mig selv, ellers køber han noget mad eller smører selv  
Ville godt nok have det virkelig mærkeligt hvis min svigermor smurte til ham 

Gjorde hun ikke engang da han boede hjemme som 20 årig ... 

Anmeld

21. juli 2014

Mimic

Anonym skriver:

Det undre mig bare om der er andre der gør det

Her smører jeg mandens madpakke (og han smører min) da vi begge hver især godt kan lide overraskelsen og hyggen i det

Anmeld

21. juli 2014

hesøth

stjernehimmel skriver:

NEJ og gør hun ringer alarm klokkerne ved mig....

min EKS-svigermor smurte madpakke, svigerfar kørte 15 min hver vej for at aflevere den HVER DAG....

det forhold var døds dømt efter kort tid, da han var mORS dreng, og intet var godt nok udover hende...

Ajjj det er da løgn

Anmeld

21. juli 2014

stjernehimmel

hesøth skriver:

Ajjj det er da løgn

nope...

når jeg tog på arbejde blev hans tøj vasket om og lagt samme.. og huset blev gjort rent selvom det altid var gjort...

jov jov.. en rigtig selvstændig mand ;-)

Anmeld

21. juli 2014

Valle81

Nej, det gør hun ikke, men hun bor også 200 km væk:0)

Men hun måtte hjertens gerne - og gerne til os alle sammen - jeg HADER at smøre madpakke, og slap hellere end gerne:0

Anmeld

21. juli 2014

Just123

Da vi boede hjemme ved min mor, smurte hun tit til os begge.. Hun smurte til min lillebror, lillesøster, storebror, papfar og hende selv, så hun sagde at det gav ingen forskel med 2 fra eller til

Meeen, nu laver vi hver vores

Anmeld

21. juli 2014

Dafnies

stjernehimmel skriver:

NEJ og gør hun ringer alarm klokkerne ved mig....

min EKS-svigermor smurte madpakke, svigerfar kørte 15 min hver vej for at aflevere den HVER DAG....

det forhold var døds dømt efter kort tid, da han var mORS dreng, og intet var godt nok udover hende...

Hold da op! Det ville jeg heller ikke kunne... Kender en gut på 25, der ikke længere bor hjemme. Han er virkelig også mors dreng... Hun vasker hans tøj, gør rent i hans lejlighed, køber ind for ham - og klipper hans negle

Anmeld

21. juli 2014

stjernehimmel

Dafnies skriver:

Hold da op! Det ville jeg heller ikke kunne... Kender en gut på 25, der ikke længere bor hjemme. Han er virkelig også mors dreng... Hun vasker hans tøj, gør rent i hans lejlighed, køber ind for ham - og klipper hans negle

JEP kender typen... selv maden i køleskabet og fryser var købt og lavet af moar...

eij men altså.. han er idag over 30 år, og har sjovt nok IKKE mødt en ny....

det er skræmmende 

Anmeld

21. juli 2014

SandraXOXO

Det gør han sku selv :-P Jeg gør det indimellem for at være sød og forkæle ham lidt, men jeg gider ikke han bare skal forvente at jeg gør det, for jeg har sjovere ting at lave. Og hans mor har vist aldrig rigtig gjort det udover da han var barn selvfølgelig :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.