Ny Update på øv sikke en dag :-'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Ved du hvad Sandra, du gør det rigtige! Det er bare så hårdt og sige farvel til en man holder af. men hunden skal ikke lide mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

Isabella_mor

sandramor skriver:

Ååårrrh altså 

Jeg skrev for en måneds tid siden at min elskede cavalier ha de fået konstateret hjertefejl og senere at han havde fået det fint med det medicin han får.... 

Trods det skal han alligevel aflives i dag kl 15.30

Jeg kan ikke bære at han for det første er død afhængig af sin medicin... Plus at han efter min mening ikke har det godt... Han er begyndt at hoste rigtig meget igen(dette skyldes tendens til lungeødem) samtidig så hiver han frygtelig efter vejret og indimellem er hans vejrtrækning meget anstrengt!  Han hiver efter vejret og trækker det meget hurtigt og højt  Han virker ofte træt og ja bare slet ikke sig selv.... Der er ingen tvivl om at han skal op i medicin hvis han skal ha en chance og det vil og kan jeg ikke byde ham.... Lige nu koster han 600kr om måneden i medicin... Så vil han koste 800kr om måneden.. Samtidig vil han skulle hjertescannes hver 3 måned som koster 1400kr.... Og jeg er enlig mor til to på su...

Men har nu mest valgt at han skal ha fred fordi jeg ikke har lyst til at proppe ham med mere medicin og det er hårdt at se ham på sine dårlige dage 

Men for helvede det er hårdt!!!!' Lige nu ligger han hos mig i sofaen og nusser og putter sig ind til mig næsten som om han ved hvad der skal ske 

Øv en møg dag..... 

årrrhhh nej. det er det værste at skulle sige farvel til sine elskede kæledyr, de er jo som børn for en.. 

men det vigtigste er jo at dyr ikke skal lide og du træffer det rigtige valg.. 

knus og kram til jer. 

Anmeld

21. juli 2014

Frk_Louise

sandramor skriver:

Ååårrrh altså 

Jeg skrev for en måneds tid siden at min elskede cavalier ha de fået konstateret hjertefejl og senere at han havde fået det fint med det medicin han får.... 

Trods det skal han alligevel aflives i dag kl 15.30

Jeg kan ikke bære at han for det første er død afhængig af sin medicin... Plus at han efter min mening ikke har det godt... Han er begyndt at hoste rigtig meget igen(dette skyldes tendens til lungeødem) samtidig så hiver han frygtelig efter vejret og indimellem er hans vejrtrækning meget anstrengt!  Han hiver efter vejret og trækker det meget hurtigt og højt  Han virker ofte træt og ja bare slet ikke sig selv.... Der er ingen tvivl om at han skal op i medicin hvis han skal ha en chance og det vil og kan jeg ikke byde ham.... Lige nu koster han 600kr om måneden i medicin... Så vil han koste 800kr om måneden.. Samtidig vil han skulle hjertescannes hver 3 måned som koster 1400kr.... Og jeg er enlig mor til to på su...

Men har nu mest valgt at han skal ha fred fordi jeg ikke har lyst til at proppe ham med mere medicin og det er hårdt at se ham på sine dårlige dage 

Men for helvede det er hårdt!!!!' Lige nu ligger han hos mig i sofaen og nusser og putter sig ind til mig næsten som om han ved hvad der skal ske 

Øv en møg dag..... 

Åh nej  Stakkels lille pus.. Og stakkels dig! Det er en mega hård beslutning at skulle tage.. Kæmpe  herfra og fuld respekt for, at du tænker på hvad, der er bedst for din hund og skåner den for mere og unødig smerte!  

Anmeld

21. juli 2014

Morgenfrue

Snøft, hvor er det trist, godt at du har taget den rigtige beslutning, han har været heldig at være hos dig. Det er smadder synd for dig og dine børn i kommer til at savne ham, men det er godt at han får fred. 

Jeg har desværre selv prøvet det, for et par år siden måtte jeg afsted med min store hund Hermann. 

Knus.

Anmeld

21. juli 2014

sandramor

Ja så fik han fred  Og selvom det foregår så humant så var det en voldsom følelse alligevel... Også fordi han ikke ville give slip så hun måtte efter det 2 gange inden han faldt i søvn  Og da han så skulle have sprøjten der fik hjertet til at stoppe måtte hun give ham den direkte i hjertet for hun kunne ikke finde hans vene

Men alt i alt foregik det stille og rolig og nu har han fået fred 

Tak for alle jeres søde beskeder... De varmer.. Jeg ved jeg gjorde det rigtige for ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.