Ååårrrh altså 
Jeg skrev for en måneds tid siden at min elskede cavalier ha de fået konstateret hjertefejl og senere at han havde fået det fint med det medicin han får....
Trods det skal han alligevel aflives i dag kl 15.30

Jeg kan ikke bære at han for det første er død afhængig af sin medicin... Plus at han efter min mening ikke har det godt... Han er begyndt at hoste rigtig meget igen(dette skyldes tendens til lungeødem) samtidig så hiver han frygtelig efter vejret og indimellem er hans vejrtrækning meget anstrengt!
Han hiver efter vejret og trækker det meget hurtigt og højt
Han virker ofte træt og ja bare slet ikke sig selv.... Der er ingen tvivl om at han skal op i medicin hvis han skal ha en chance og det vil og kan jeg ikke byde ham.... Lige nu koster han 600kr om måneden i medicin... Så vil han koste 800kr om måneden.. Samtidig vil han skulle hjertescannes hver 3 måned som koster 1400kr.... Og jeg er enlig mor til to på su...
Men har nu mest valgt at han skal ha fred fordi jeg ikke har lyst til at proppe ham med mere medicin og det er hårdt at se ham på sine dårlige dage 
Men for helvede det er hårdt!!!!' Lige nu ligger han hos mig i sofaen og nusser og putter sig ind til mig næsten som om han ved hvad der skal ske 
Øv en møg dag.....
Anmeld