Dårlig passage gennem æggelederne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2014

Tripibp

Så er der sket mere.

jeg fik en kikkertoperation i tirsdags, hvor de fandt ud af, at mit underliv var fyldt med arvæv og mine organer var klistret sammen. De fik noget af det løsnet og fjernet noget arvæv. Den ene æggeleder som så "rask" ud, var helt stoppet - men de valgte ikke at fjerne den, fordi det var teknisk svært. Den anden æggeleder som så syg ud, var der gennemgang i stadig. Min livmoder var vokset sig fast til mine tarme... håber at det de har gjort har hjulpet på det hele og vi kan selv på egen hånd. Vi er dog stadigvæk blevet henvist til ivf og vi begynder, hvis vi ikke selv kan, på behandlingen til juni 2015. øv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

Rockertand

Tripibp skriver:

Så er der sket mere.

jeg fik en kikkertoperation i tirsdags, hvor de fandt ud af, at mit underliv var fyldt med arvæv og mine organer var klistret sammen. De fik noget af det løsnet og fjernet noget arvæv. Den ene æggeleder som så "rask" ud, var helt stoppet - men de valgte ikke at fjerne den, fordi det var teknisk svært. Den anden æggeleder som så syg ud, var der gennemgang i stadig. Min livmoder var vokset sig fast til mine tarme... håber at det de har gjort har hjulpet på det hele og vi kan selv på egen hånd. Vi er dog stadigvæk blevet henvist til ivf og vi begynder, hvis vi ikke selv kan, på behandlingen til juni 2015. øv..

Fik du stillet diagnosen endometriose?

Anmeld

29. oktober 2014

Tripibp

Rockertand skriver:

Fik du stillet diagnosen endometriose?

Nej, det gjorde jeg ikke.

De mistænker en underlivsbetændelse for at have skabt al den rod dernede. De nævnet ikke endo, så jeg går vel ud fra, at jeg ikke har det? Ellers havde de vel skrevet det i min journal. I min journal står diagnosen: adhærencer i bækken. :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.