Hjælp til at finde bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2014

Mother-love

Tak for jeres svar. Jeg prøver Bilka eller Føtex. Og hvis jeg ikke føler de sidder som de skal så må jeg jo ind til de dyre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

BabyMus

Mother-love skriver:

Hej piger.
Sagen er den at jeg side. Jeg blev gravid med Isabella for snart 4 år siden har gået med amme bher for synes simpelthen de er mest komfortable.
Dem jeg har er slidt op nu.

Jeg synes de er sindsygt dyre så hvad skal jeg gøre?
Jeg kan ikke holde ud ät gå med push up. Både fordi jeg føler minebryster sidder oppe i halsen men også fordi mine bryster falder ud af dem.

Så jeg tænker jo jeg skal have ganske alm. Bher uden noget i. Men ved simpelthen ikke hvor jeg skal finde dem henne. Og finder jeg nogen koster de sindsygt meget.

Har de der ligner sports bher men jeg sveder frygtelig meget imellem mine bryster når jeg har dem på

Så ganske alm. Bøjle Bher uden fyld, til billige penge hvor finder jeg dem henne?

Rigtigt lingeri ER dyrt, sådan er det bare. Hvis du går ind og bliver målt så du er sikker på det sidder som det skal, så er det bare det bedste. Jeg er enig i at det i den sidste ende bedst kan betale sige at give det mere og så give de penge det nu koster. Tænk på det er noget du har på hver dag og det er vigtigt dine bryster sidder som de skal.

Jeg er rigtig glad for denne model fra Change. Der er ikke noget fyld i og mine bryster sidder super godt i dem.

http://change.com/dk/lissi-3.html

Husk at alle bryster er forskellige, og hvad der sidder godt på mig sidder måske ikke godt på dig. Det kan altid betale sig at blive målt hver gang man køber BH og du kan også sagtens bruge forskellige størrelser afhængig af hvilken slags model BH det er.

Ingen nemme løsninger med at købe billigt på nettet, det kan ikke betalt sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.