Hjælp til at finde bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
11 svar
2 synes godt om
19. juli 2014

Mother-love

Hej piger.
Sagen er den at jeg side. Jeg blev gravid med Isabella for snart 4 år siden har gået med amme bher for synes simpelthen de er mest komfortable.
Dem jeg har er slidt op nu.

Jeg synes de er sindsygt dyre så hvad skal jeg gøre?
Jeg kan ikke holde ud ät gå med push up. Både fordi jeg føler minebryster sidder oppe i halsen men også fordi mine bryster falder ud af dem.

Så jeg tænker jo jeg skal have ganske alm. Bher uden noget i. Men ved simpelthen ikke hvor jeg skal finde dem henne. Og finder jeg nogen koster de sindsygt meget.

Har de der ligner sports bher men jeg sveder frygtelig meget imellem mine bryster når jeg har dem på

Så ganske alm. Bøjle Bher uden fyld, til billige penge hvor finder jeg dem henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Chellie

Jeg er ked af at sige det, men mit bedste bh-tip er faktisk at punge ud. Mange billige mærker findes kun i nogle få (for mig) upraktiske størrelser. Jeg har aldrig fortrudt den dag jeg tog mig sammen, og gik ind i Change, fik målt min barm og investerede i to gode bh'er. Dyrt, yes. Men virkelig pengene værd, selv for en nærrig-røv som mig 

Anmeld

19. juli 2014

Mother-love

Chellie skriver:

Jeg er ked af at sige det, men mit bedste bh-tip er faktisk at punge ud. Mange billige mærker findes kun i nogle få (for mig) upraktiske størrelser. Jeg har aldrig fortrudt den dag jeg tog mig sammen, og gik ind i Change, fik målt min barm og investerede i to gode bh'er. Dyrt, yes. Men virkelig pengene værd, selv for en nærrig-røv som mig 

Hehe ja jeg er godt nok nærrig hvad det angår men det er også fordi pengene ikke rigtig er der til det.

Det kan godt være jeg er nødtil at gøre det alligevel.

Anmeld

19. juli 2014

lineog4

Føtex har dem....
Jeg har nu også været glad for ordentlige bh'er fra såvel change og femilet. Men har lige købt i Føtex (det er så godt nok push up) og de er faktisk udenærket

Anmeld

20. juli 2014

Mother-love

lineog4 skriver:

Føtex har dem....
Jeg har nu også været glad for ordentlige bh'er fra såvel change og femilet. Men har lige købt i Føtex (det er så godt nok push up) og de er faktisk udenærket

okay tak. må lige prøve og kigge i føtex :-)

Anmeld

20. juli 2014

De3Guldklumper

Hunkemøller har gode bh'er til en billigere penge end femilet osv

Jeg er uddannet indenfor lingeri og jeg vil aldrig gå på kompromis med min bh. Den SKAL bare sidde rigtig for at den sidder godt og man ikke mærker den.
Så gå et rigtig sted hen bliv rådt og vejledt så du ikke kommer afsted med noget forkert

Anmeld

20. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bilka/Føtex plejer at ha rigtig gode bh'er. For ik så længe siden gik jeg i change og fik taget mål osv. Købte en ret dyr bh, men er faktisk aldrig blever ret glad for den. Har så købt et par stykker i Bilka, da jeg manglede helt desperat, fordi jeg ik ku bruge mine gamle, efter jeg stoppede med at amme, og blev træt af at bruge mine ammebher. Vh stine

Anmeld

20. juli 2014

dola

Mother-love skriver:

Hej piger.
Sagen er den at jeg side. Jeg blev gravid med Isabella for snart 4 år siden har gået med amme bher for synes simpelthen de er mest komfortable.

Jeg kan ikke holde ud ät gå med push up. Både fordi jeg føler minebryster sidder oppe i halsen men også fordi mine bryster falder ud af dem.

Så jeg tænker jo jeg skal have ganske alm. Bher uden noget i. Men ved simpelthen ikke hvor jeg skal finde dem henne. Og finder jeg nogen koster de sindsygt meget.

Har de der ligner sports bher men jeg sveder frygtelig meget imellem mine bryster når jeg har dem på

Så ganske alm. Bøjle Bher uden fyld, til billige penge hvor finder jeg dem henne?

Hvad er mange penge for en bh ??? ;-) ved man kan da carriwell bher til 149 på nettet?!? ;-)

Anmeld

20. juli 2014

Lunae

Mother-love skriver:

Hej piger.

Altså nu har jeg lige købt to bher i Change. De er relativt dyre. Gav vidst 800 kr for to sæt. Men når det så er sagt, så siger min erfaring mig, at jeg har dem i mange år og så er de penge givet godt ud.
Min gamle yndlings bh er bare fra kvickly og jeg er sikker på at den i hvert fald ikke har kostet alverden!

Anmeld

20. juli 2014

MysteriousAngel

Jeg køber via change på nettet.
Sidst jeg købte en bh derinde var de på tilbud (køber kun når de er på tilbud) og der gav jeg 120 pr stk. Holder tit øje så jeg har nogle at veksle imellem. Da jeg købte i en butik gav jeg 800!!! for en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.