Oplevelser omkring Løkken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2014

Janni.

B&J skriver:

i løkken er der kommet noget nyt der hedder pandekage huset hvor der er masser af forskellige pandekager det syntes jeg da i skal prøve og den lækker strand

Det lyder lækkert, det må vi lige overveje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

Janni.

Karina84 skriver:

Jeg har ikke været ude og se så meget omkring Løkken, men vi har da taget turen fra Viborg til Løkken, bare for at gå i byen, besøge bolsheriet, og så ellers hygge på stranden, som jo ligger meget tæt på og er rigtig fin også at køre ned på og "slå lejr" 

Vi skal helt klart på stranden, om ikke andet så for at bygge sandslotte

Anmeld

22. juli 2014

Janni.

Pigent skriver:

En gå tur i Lønstrup by, mårup kirke og Rubjerg knude tårn. Alt sammen i Lønstrup og både mårup kirke og Rubjerg knude tårn er gratis
Så er der Oceanariet i Hirtshals og hvis i vil på en lang tur så er der Skagen og grenen

Det lyder som om det er noget for os. Jeg fornemmer at vi bliver nødt til at komme derop mere end én gang for at se lidt mere..

Anmeld

22. juli 2014

Janni.

Raj skriver:

Der er også noget der hedder family farm fun park eller noget i den stil. En gård med masser af dyr man må fodre og kæle for, og også ting man kan lege med. Min søn på 3 kunne vi næsten ikke få med hjem igen

Den har jeg læst lidt om, den skal vi ud og besøge. Et stort plus at vores hund også må komme med, begrænset hvor længe den kan være alene i en camp-let

Anmeld

22. juli 2014

Janni.

Monski skriver:

Vi var der sidste år og der var Anthon 3 et halvt
Vi var på bolscheriet, Nordsøen pceanarium, og så er der et sted man kan se ørne, de nåede vi desværre ikke da det regnede hele den uge vi var der

Øv med så meget regn, håber vi er noget mere heldig med vejret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.