Oplevelser omkring Løkken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
14 svar
10 synes godt om
19. juli 2014

Janni.

Vi skal campere omkring Løkken i vores ferie, tænker vi skal ud og se lidt også. Vi har en stille dreng på 3 år. Nogen gode råd til hvad vi bare skal se/opleve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Heidimed lea

fårup sommerland og bolcheriet i løkken gågade. det er et spændende sted. blokhus strand  hvis i kommer langt væk så er grenen i skagen også et godt sted

Anmeld

20. juli 2014

Studerendemor

Janni. skriver:

Vi skal campere omkring Løkken i vores ferie, tænker vi skal ud og se lidt også. Vi har en stille dreng på 3 år. Nogen gode råd til hvad vi bare skal se/opleve?

En tur til Lønstrup. Der er så hyggeligt.

Rubjerg Knude Fyr og Mårup Kirke ruin er virkelig også et besøg værd. 

Anmeld

20. juli 2014

Janni.

Heidimed lea skriver:

fårup sommerland og bolcheriet i løkken gågade. det er et spændende sted. blokhus strand  hvis i kommer langt væk så er grenen i skagen også et godt sted

Tusind tak, jeg føjer det til listen og tjekker det ud før vi bestemmer os.

Anmeld

20. juli 2014

Janni.

Mor i Aarhus skriver:

En tur til Lønstrup. Der er så hyggeligt.

Rubjerg Knude Fyr og Mårup Kirke ruin er virkelig også et besøg værd. 

Tusind tak. Rart med input, jeg tjekker det lige ud før vi bestemmer os.

Anmeld

20. juli 2014

B&J

i løkken er der kommet noget nyt der hedder pandekage huset hvor der er masser af forskellige pandekager det syntes jeg da i skal prøve og den lækker strand

Anmeld

20. juli 2014

Karina84

Jeg har ikke været ude og se så meget omkring Løkken, men vi har da taget turen fra Viborg til Løkken, bare for at gå i byen, besøge bolsheriet, og så ellers hygge på stranden, som jo ligger meget tæt på og er rigtig fin også at køre ned på og "slå lejr" 

Anmeld

22. juli 2014

Pigent

En gå tur i Lønstrup by, mårup kirke og Rubjerg knude tårn. Alt sammen i Lønstrup og både mårup kirke og Rubjerg knude tårn er gratis
Så er der Oceanariet i Hirtshals og hvis i vil på en lang tur så er der Skagen og grenen

Anmeld

22. juli 2014

Raj

Der er også noget der hedder family farm fun park eller noget i den stil. En gård med masser af dyr man må fodre og kæle for, og også ting man kan lege med. Min søn på 3 kunne vi næsten ikke få med hjem igen

Anmeld

22. juli 2014

Monski

Janni. skriver:

Vi var der sidste år og der var Anthon 3 et halvt
Vi var på bolscheriet, Nordsøen pceanarium, og så er der et sted man kan se ørne, de nåede vi desværre ikke da det regnede hele den uge vi var der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.