Hvad har I i jeres dametaske?? (Billed tak) :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2014

SandraXOXO

Spejl. Penge. Nøgler. Pung. Mobil og høredutter. Kuglepen. Vandflaske. Parfume. Tyggegummi. Solbriller. Ofte også en masse ting til ungerne, skolesager, eller en god bog.
Indimellem har jeg os lige skiftetøj osv med :-D normalt havde jeg små håndtasker men har fornyeligt købt en stor lækker Abbey Down skuldertaske og nøj hvor er det lækkert at ha plads til alt i tasken :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

*Pingvinen*

I min taske er der -
En gammel arbejdsplan
En håndskrevet seddel
Min makeup pung, der indeholder piller, elastisk, tandstikker, piller, spejl, spritserviette, trusseindlæg, vatpinde.
Solbriller.
Elastik igen.
Hårklemme.
2 lipgloss'er
Nøgler
Håndcreme
Æske med 2 bind
Tyggegummi
2 pakker papirlommetørklæder og 1 ved siden af pakken
Øko chokolade
Tom pung til lige at have i lommen, hvis jeg kun skal have kort eller penge med mig
Også min store tegnebog.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2014

MysteriousAngel

Bruger ikke taske. Har min telefon i et cover hvor der er plads til kreditkort. Men når jeg en sjældent gang imellem bruger taske har jeg min telefon og nøgler.

Anmeld

20. juli 2014

anjamichell@gmail.com

*Pingvinen* skriver:

I min taske er der -
En gammel arbejdsplan
En håndskrevet seddel
Min makeup pung, der indeholder piller, elastisk, tandstikker, piller, spejl, spritserviette, trusseindlæg, vatpinde.
Solbriller.
Elastik igen.
Hårklemme.
2 lipgloss'er
Nøgler
Håndcreme
Æske med 2 bind
Tyggegummi
2 pakker papirlommetørklæder og 1 ved siden af pakken
Øko chokolade
Tom pung til lige at have i lommen, hvis jeg kun skal have kort eller penge med mig
Også min store tegnebog.

Hvor er den fed din taske!!

Anmeld

20. juli 2014

Valle81

Ikke noget som helst) Går aldrig med taske med mindre, det er fordi, at vi skal på tur:0)

Jeg har kun min store pung, hvor jeg også kan have min telefon i:0)

Anmeld

21. juli 2014

*Pingvinen*

anjamichell@gmail.com skriver:

Hvor er den fed din taske!!

Synes du?
Det er en billig genbrugestaske.
Har 3-4 tasker jeg skifter imellem - alt efter humør. Og det er lige denne her slasket én nu.

Anmeld

21. juli 2014

Billemyre

Hahahahaha Det er nok den sjoveste beskrivelse jeg indtil videre har hørt!!

Hehehe - jeg skulle lige overveje en ekstra gang om jeg turde afsløre det
Det er faktisk ret pinligt, ind i mellem, med min samler mani 

Engang skulle jeg til England med min gamle skoleklasse og vi fløj derover. I lufthavnen skulle vi naturligvis igennem metaldetektoren og den bippede selvfølgelig (!) da jeg gik igennem.
Vagten bad mig tømme mine frakkelommer ud på et stort bord ved siden af og i mit stille sind tænkte jeg "Oh, crap!"
For jeg havde virkelig mange mærkelige ting i dem; Bl.a. snore, små pinde, et par led fra en cykelkæde, en grankogle, en gammel ispind og en hoppebold, som jeg gennem længere tid havde smuldret fuldstændig til ukendelighed.
Jeg startede med at lægge den første håndfuld skrammel op, og kunne jo nærmest bare blive ved og ved, og hoppeboldssmulderet flød ud over det hele... Vagten blev mere og mere skæv i ansigtet indtil hun til sidst gav op og sagde: "Øh, ja, det er fint. Tag du det bare igen."
Og så begyndte jeg ellers at skrabe det hele ned i lommerne igen (selvom der stod en skraldespand lige ved siden af). Hele min klasse var ved at brække sig af grin på den anden side 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.