Hvad har I i jeres dametaske?? (Billed tak) :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.774 visninger
26 svar
33 synes godt om
19. juli 2014

anjamichell@gmail.com

Mine sønner og min mand mener at man kan finde alt i min taske :-D

Hvad har I i jeres??

Jeg plejer dog også at ha' en sut eller to men lillemusen greb den i farten da jeg tog billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

esioul

anjamichell@gmail.com skriver:

Hvad har I i jeres??

Jeg plejer dog også at ha' en sut eller to men lillemusen greb den i farten da jeg tog billedet

Ingenting, går aldrig med taske

Anmeld

19. juli 2014

Bak

anjamichell@gmail.com skriver:

Hvad har I i jeres??

Har ingen billeder, men altid følgende: pung, nøgler, mobil. Desuden lommetørklæder (hvis jeg husker det), evt vådservietter hvis familien er på tur Nogle gange også mandens pung og hans skrammel! Solbriller hører også til i dette vejr

Bare lige en note: pas på med saks og neglefil, der er jo en rimelig streng "kniv-lov" nu, og ved ikke om man kan komme i klemme ved at have de ting. De ser lidt store ud på billedet.

Anmeld

19. juli 2014

anjamichell@gmail.com

Det er nu kun en ganske almindelig neglesaks og neglefil fra Matas

Anmeld

19. juli 2014

lineog4

Det er nu også en del og ser tjekket ud = ting der er tænkt over.
Jeg kan sagtens have en masse, men det er kommet i tilfældigt fordi jeg lige stod med det i hånden og.... en gang til et loppemarked, havde vi brug for en svensknøgle og trylle rylle op af min taske kom en svensknøgle. ..
Men udover det tilfældige rod er der en pung, en mobil, en kuglepen, et indkøbsnet, læbepomade og det burde være det.

Anmeld

19. juli 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Jeg har som regel lommeletter, plaster , mini parfume (i ved den man får som prøve), pung og nøgler

Anmeld

19. juli 2014

lille-fisen

I min taske er altid: pung, nøgler, kalender, mobil, kuglepen, solbriller, ekstra tamponer/bind, hårelastik + et par gamle to-lister, et par gamle kasseboner, et par hårnåle og hvad der nu ellers lige ligger og roder lidt i bunden af den af småting  

Anmeld

19. juli 2014

anjamichell@gmail.com

Sæt gerne billeder ind af jeres tasker

Anmeld

19. juli 2014

Chellie

Uha.. Jeg har nærmest alt i min taske..  Paraply, lommeletter, et par leggings til hvis det bliver koldt, taskekrog, bricanyl-inhalator, pudseklud til solbrillerne (som ikke lige kom med på billedet, men normalt også ligger i tasken), makeup-pung med diverse makeup, neglefil osv, vådservietter, solspray, oplader og hovedtelefoner til mobil, nøgler, pung, vabel-plastre, vandflaske, ørepropper, hårnåle, hårkamme, en ren vaskeklud (en vane, jeg samlede op i Japan, og ikke har fortrudt siden), kuglepen, trusseindlæg, strikketøj (inkl saks, sikkerhedsnåle og en hæklenål til tabte masker og andre småting), og så et buskort...  Mobilen blev brugt til fotografering, så den er heller ikke med på billedet.

Visse dage på måneden har jeg også en lille bøtte med smertestillende, og bomuldsposen til min lady-cup.

Samlet vægt? Ingen anelse, men jeg føler ikke, jeg kan undvære nogen af tingene 

Anmeld

19. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kun det aller mest nødvendige som du nok lå se Af en eller anden grund er der kun en hanske.... I den lille taske er min pung, og andre småting, men der nu ik lige være flere ting..Vh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.