Uh ha...
Vil aldrig give mine boern den samme barndom som jeg havde, efter mine foraeldre blev skilt...
Jeg var 9 aar da min far flyttede, og ssa startede helvede ellers for mig...
Om morgenen inden jeg gik i skole, skulle jeg gaa med hunden,
naar jeg kom hjem, skulle jeg gaa med hunden igen, stoevsuge, vaske op, handle ind, goere rent, ud med skrald, paa vaskeriet og vaske toej, goere maden klar saa min mor kunne saette den over, gaa med hunden igen, lave lektier (hvis det da ikke var naaet og blive sengetid inden) Samtidig med det, havde jeg min trampolin som jeg gik til paa konkurrence plan, der var jeg til traening 2 timer hver mandag, onsdag og fredag, og stortset hver eller hveranden loerdag var jeg til konkurrence hele dagen... Jeg skulle ogsaa naa og vaere sammen med mine venner, hvilket der ikke var meget tid til...
Det skal lige siges, at selvom min mor var alene mor, saa havde hun et 7-15 job, saa det var ikke fordi hun ikke havde tid til og selv ordne de fleste ting, det var da meget nemmere at give pligterne til mig

Den dag jeg flyttede, anskaffede hun sig en opvaskemaskine, vaskemaskine og toerretumbler...
Som Rosa ogsaa skriver, saa brugte man sit vaerelse som fristed, men ogsaa sjaeldent min mor respekterede det...
Naar jeg faar boern, bliver deres vaerelser deres, hvor de kan koble af, fra en travl hverdag... De skal hjaelpe i det omfang der er alderssvarende til dem... Men ALDRIG saa meget som jeg har gjort, de skal nyde de er boern, men ogsaa vide, at man ikke kommer gratis til tingene...
De vil ikke faa lommepenge for deres "pligter" men vil faa et fast beloeb hver maaned.. Jeg faar jo heller ikke penge for at lave de sure ting herhjemme