blefri Hvordan om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2014

tweety2060

Tak for rådene
Som sagt blev hun lagt uden ble, men med håndklæde under sig. Havde hende ude at tisse da jeg gik i seng og 2 gange mere i løbet af nattenen hun skulle ikke tisse. ...
Vågnede i morges og gik ud og tissede.... så en succes
Om det fortsætter må tiden vise . Hvis hun vil have ble på igen får hun det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

tweety2060

carinabj skriver:

Min tanke var også først at vente til bleen var tør om morgenen, men en aften for nylig havde jeg jeg samme oplevelse med min datter, der selv foreslog at skippe natbleen, så jeg greb også chancen, og vågnede ved at min datter kaldte næste morgen fordi hun skulle tisse. Det skal så siges athun aldrig havde helt vildt tunge bleer om morgenen, og jeg havde hende lidt mistænkt for at tisse når hun vågnede. Men håber det går godt for jer

:-D
Hvordan gik det efterfølgende ?

Anmeld

19. juli 2014

LinLin

tweety2060 skriver:

Tak for rådene
Som sagt blev hun lagt uden ble, men med håndklæde under sig. Havde hende ude at tisse da jeg gik i seng og 2 gange mere i løbet af nattenen hun skulle ikke tisse. ...
Vågnede i morges og gik ud og tissede.... så en succes
Om det fortsætter må tiden vise . Hvis hun vil have ble på igen får hun det

Godt det gik godt!

Men har du så tænkt hun skal vækkes tre gange hver nat....?

Anmeld

19. juli 2014

tweety2060

LinLin skriver:

Godt det gik godt!

Men har du så tænkt hun skal vækkes tre gange hver nat....?

Nej det har jeg ikke. ... og hun vågnede ikke
..

Anmeld

19. juli 2014

carinabj

tweety2060 skriver:

:-D
Hvordan gik det efterfølgende ?

Hvordan gik det så?

Min datter har været helt blefri siden nat og det er vel en månedstid efterhånden. Enkelte nætter vågner hun og skal tisse, men ellers holder hun sig som regel til næste morgen. Kun en gang har hun haft uheld, og det var stort set kun underbukserne der var blevet våde.. så her har det været en stor succes ;-)

Anmeld

19. juli 2014

tweety2060

carinabj skriver:

Hvordan gik det så?

Min datter har været helt blefri siden nat og det er vel en månedstid efterhånden. Enkelte nætter vågner hun og skal tisse, men ellers holder hun sig som regel til næste morgen. Kun en gang har hun haft uheld, og det var stort set kun underbukserne der var blevet våde.. så her har det været en stor succes ;-)

Det gik rigtig fint
..havde hende oppe 3 gamge, hvor hun sov og hun kunne ikke tisse, ikke før i morges hvor hun vågnende og efter 5min sagde hun skulle tisse :-)
Det er helt op til hende om hun vil sove med ble eller ej i nat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.