blefri Hvordan om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
15 svar
7 synes godt om
18. juli 2014

tweety2060

Hej alle
Min næsten 4 årige datter er blevet ble fri om dagen for ca halvt år siden. Dog ikke om natten eller til Nr 2. Vi har forsøgt flere gange men hun stejler helt vildt. Så i dag siger jeg at vi ikke har mange bleer tilbage. ... og hun svarer at hun gerne vil sove uden ble i nat. Jeg griber den med det samme. Hun tisser af og lægger sig til at sove. .. men skal jeg vække hende i nat så hun kan tisse på toilettet og hvor ofte? Hun har før sovet et par lurer aftale et par timers varighed hvor hun har holdt sig. ..
Kom frisk med råd så det bliver en god oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Tip!

Er bleen tør om morgenen? 

For så er hun klar til at smide nat bleen... 

Min søn smed bleen om natten et par dage efter han havde smidt den om dagen... Den var tør, så jeg tog chancen... 

Anmeld

18. juli 2014

tweety2060

Twinkle little star skriver:

Er bleen tør om morgenen? 

For så er hun klar til at smide nat bleen... 

Min søn smed bleen om natten et par dage efter han havde smidt den om dagen... Den var tør, så jeg tog chancen... 

Nej desværre. ..

Anmeld

18. juli 2014

Tip!

tweety2060 skriver:

Nej desværre. ..

Så ville jeg vente med at undlade den om natten... 

Det kan give en øv følelse til din datter, hvis hun vågner i en våd seng.. 

Nogle børn er bare ikke klar til at smide nat bleen før de er lidt ældre... 

Anmeld

18. juli 2014

tweety2060

Twinkle little star skriver:

Så ville jeg vente med at undlade den om natten... 

Det kan give en øv følelse til din datter, hvis hun vågner i en våd seng.. 

Nogle børn er bare ikke klar til at smide nat bleen før de er lidt ældre... 

Hun er lagt i seng uden. ...

Anmeld

18. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville heller ik begynder at putte uden natble, før den er tør om morgnen! 

Min venindes datter var 61/2 år før hun ku smide natbleen, og kender flere hvis børn stadig har uheld om natten, selvom børnene er mellem 5-8 år. Det er helt normalt, og det ska nok komme på et tidspunkt. Vh stine

Anmeld

18. juli 2014

LinLin

Siger det samme

Tør ble om morgenen = klar til at smide natbleen

Min yngste smed den om natten før den om dagen! Min ældste var næsten 5 før hans var tør om morgenen....

Anmeld

18. juli 2014

tweety2060

Egentlig ville jeg heller ikke når den er våd om morgenen. .. men hun var så stolt og frisk da hun sagde det at jeg ikke nænnede at sige nej. ..
Åh håber det går godt

Anmeld

18. juli 2014

carinabj

tweety2060 skriver:

Egentlig ville jeg heller ikke når den er våd om morgenen. .. men hun var så stolt og frisk da hun sagde det at jeg ikke nænnede at sige nej. ..
Åh håber det går godt

Min tanke var også først at vente til bleen var tør om morgenen, men en aften for nylig havde jeg jeg samme oplevelse med min datter, der selv foreslog at skippe natbleen, så jeg greb også chancen, og vågnede ved at min datter kaldte næste morgen fordi hun skulle tisse. Det skal så siges athun aldrig havde helt vildt tunge bleer om morgenen, og jeg havde hende lidt mistænkt for at tisse når hun vågnede. Men håber det går godt for jer

Anmeld

19. juli 2014

SussieThyssen

Prøv jer frem.
Somme tider er det at komme af med bleen motivation nok til at begynde at holde sig..men jeg vil bestemt anbefale at du lægger noget plast under lagenet, og så tager hende ud og tisse inden du selv går i seng.
Pøj pøj med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.