"Samvær" når børnene sover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2014

CaWi

Vi slapper for det meste af på sofaen, hvor vi snakker, holder i hånd/om hinanden.
Nogle gange tager manden en løbetur, en sjælden gang imellem er han eller jeg ude med venner/inder.
De huslige ting når vi som regel inden, ellers venter det til næste dag.
Og ja, så er det jo også der vi har sex. Vi bruger nok mest tiden på hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Kay

Snakker, hygger, ser film eller tv... jeg sover som regel først og så spiller min mand lidt pc imens jeg sover... vi har det sådan at med mindre vi laver en bestemt betale om noget andet en dag så er aftenerne "hellige" og er det tidspunkt vi har tid til at være mand og kone

Anmeld

19. juli 2014

SandraXOXO

Vi er gerne sammen hver aften, Det er der vi har tid til tosomhed, Vi ser en god film, pjatter, hygger, har sex eller nusser. Indimellem bliver jeg bidt af en god bog eller ta'r hjem til en søster/veninde og så spiller han computer, ser sport eller noget. Jeg elsker vores aftner. Og vi falder altid i søvn sammen, Det elsker jeg også. <3

Anmeld

19. juli 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Jer i parforhold, hvad laver i om aftenen, når jeres børn sover? Og ja, i skal have børn for jeg kan bruge svaret til noget Og gerne udspecificere om det i laver er sammen eller hver for sig... 

Det er meget forskelligt. Ser fjernsyn sammen, sidder med hver vores computer/ipad, jeg er gerne nede og træne hvis jeg ikke når det om dagen ellers sidder vi bare og snakker men fjernsynet kører

Anmeld

22. juli 2014

LilleMie

Vi ser også en del fjernsyn. Nogle gange ser vi serier sammen og tager et par afsnit om ugen (eller om dagen afhængigt af hvad det er) eller ser film. Jeg sidder tit og hækler lidt i mens. Ellers planlægger vi praktiske ting, vi skal have lavet på huset/i haven, rydder op osv.

Vi har et par gange prøvet at indføre 1-2 ugentlige aftner, hvor vi skal lave noget andet end tv og praktiske ting, hvor vi skiftes til at planlægge. Det kan være et kortspil/brætspil, lækker/sund dessert til en film, lidt ekstra "krydderi" i sengen, spille udendørsspil i haven, massageaften, et kreativt fællesprojekt.

Kæresten vil begynde til fodbold igen i denne sæson efter 2 års pause, så det kommer han til at bruge et par aftner på om ugen. Og så går jeg i strikkeklub en gang om måneden. Ellers ses vi med venner ind i mellem hver for sig i hverdagene, så der er en hjemme til at passe. Vi løber også tit en tur forskudt af hinanden om aftenen...

Tja det var vidst, hvad jeg kunne komme på. Håber du finder lidt inspiration

Anmeld

22. juli 2014

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Jer i parforhold, hvad laver i om aftenen, når jeres børn sover? Og ja, i skal have børn for jeg kan bruge svaret til noget Og gerne udspecificere om det i laver er sammen eller hver for sig... 

Ser fjernsyn, læser, sidder på terrassen og drikker en kop kaffe.

Anmeld

22. juli 2014

Clisolka

Typisk så ser vi tv/film eller på hver sin computer og nyder freden  Engang imellem så spiller min kæreste ps3 

Den store sover på eget værelse - og den lille sover stadig sammen med forældrene. Ulempen er dog at vi bor i en 2 vær. lejlighed, så det er begrænset hvad vi kan lave om aftenen, da den lille bor i stuen med os, indtil han ikke får natflaske længere og kan rykke ind i den stores værelse 

Anmeld

22. juli 2014

MomInTheMaking

Hej.
Vi har en datter på lige knap 3 år. Hun går i seng ved 20 tiden.

Når hun er lagt snakker vi som oftest om dagen og hvad der skal ske næste dag,
Vi ser tit serier sammen, følger altid med i et eller andet.
Jeg har krea/sybord i forlængelse med computer bordet, så tit sidder vi der, han på computeren og jeg med krea sysler.
Vi spiller kort og andre spil.
Vi læser højt for hinanden, vildt hyggeligt.
Ind imellem får vi en kammerat der bor 10 meter væk til at lytte efter hende og så køre vi en lille tur.
og ja.. det er jo også der man har tid til at være intime.

Det er sådan de gode, hyggelige ting vi laver, men der er jo også lidt rengøring og vasketøj osv. der skal ordnes ind imellem.

Anmeld

22. juli 2014

Isabella_mor

vi laver ALT muligt... 

dog har jeg tendens til at falde rigtig tidligt i søvn hvis vi ligger i sofaen og ser film. men det gør vi da ind imellem...

og så snakker vi, hygger, spiser snolder eller sådan noget... og andre gange så sidder han og er sig selv ved computeren, det var nu mest da vi kiggede efter hus, og så hækler jeg, eller sysler med noget andet...

så der er da dage hvor vi laver ting for sig og dage hvor vi gør ting sammen når V er puttet..

Anmeld

22. juli 2014

BinaMor

SandraXOXO skriver:

Vi er gerne sammen hver aften, Det er der vi har tid til tosomhed, Vi ser en god film, pjatter, hygger, har sex eller nusser. Indimellem bliver jeg bidt af en god bog eller ta'r hjem til en søster/veninde og så spiller han computer, ser sport eller noget. Jeg elsker vores aftner. Og vi falder altid i søvn sammen, Det elsker jeg også. <3

samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.