Pludselig meget rygetrængende efter langt stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Og hvad fanden gør jeg?

Jeg har været total røgfri i over 1 år (var ryger i godt 15 år), til trods for min mand ryger....

De sidste par dage har været rædselsfulde, jeg har SÅDAN lyst til at ryge, jeg kan ikke tænke på andet!!!

Tænker, at alt var nemmere som ryger,

- Jeg holdte min vægt (har taget 15 kg på og det klæ'r mig bestemt ikke)

- Jeg har ALDRIG været så usund som ikke-ryger, ALT ryger ind

- Jeg har fået rygrad som en regnorm, jeg kan ikke stoppe igen, det gælder ALT mad, sund som usundt, jeg æder og æder og æder og æder!

Hva fanden gør jeg?!

Bestiller en E-cig UDEN nikotin og babber på den..det hjælper lige med det samme.
Min holder mig væk fra røgen, når bølgerne af rygetrang kommer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Anonym trådstarter

JEG FALDT I!

Min mand havde glemt en cigaretpakke på bordet  

Anmeld

18. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

JEG FALDT I!

Min mand havde glemt en cigaretpakke på bordet  

Øv det er heller ikke nemt når der er en ryger i huset.

Håber du får dig kæmpet tilbage som ikke ryger. 

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

Øv det er heller ikke nemt når der er en ryger i huset.

Håber du får dig kæmpet tilbage som ikke ryger. 

Er faldet meget i i dag...

Føler jeg står ved en skillevej og ikke ved hvad vej jeg skal vælge, jeg var glad for at være stoppet, men samtidig rigtig ked af alle de kg jeg har taget på og bare absolut ik vil af igen

jeg er på en måde "glad" for at ha røget lidt i dag, jeg har været et stor smil hele dagen og har overhovedet ikke rørt noget usundt overhovedet (det kunne jeg nemt flere gange om dagen)

Anmeld

18. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Nej, han vil på ingen måde holde med at ryge, og jeg kan jo ikke tvinge ham til noget han ikke går helhjertet ind i, så det jo ligesom dømt til døde på forhånd

Det går ikke nej. Håber du finder viljestyrke til at stå imod

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Det går ikke nej. Håber du finder viljestyrke til at stå imod

Føler jeg står ved en skillevej og ikke ved hvad vej jeg skal vælge, jeg var glad for at være stoppet, men samtidig rigtig ked af alle de kg jeg har taget på og bare absolut ik vil af igen

jeg er på en måde "glad" for at ha røget lidt i dag, jeg har været et stor smil hele dagen og har overhovedet ikke rørt noget usundt overhovedet (det kunne jeg nemt flere gange om dagen)

Anmeld

18. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Kan du ikke bestille en E-cigaret så du ikke når at blive for afhængig igen, og så måske få snakket med en kost vejleder omkring vægten så det ikke er det, der skal få dig til at starte rygningen igen. Det ville da være så ærgerligt efter 1 år som røgfri. Ved det er nemmere sagt en gjort, men tror virkelig du vil blive glad for at holde fast i dit rygestop.

Har selv været der, og som sagt faldt jeg også i, og stoppede først efter endnu et par år. I dag kan jeg i stressede situationer og ved fest godt finde på at ryge lidt.

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Kan du ikke bestille en E-cigaret så du ikke når at blive for afhængig igen, og så måske få snakket med en kost vejleder omkring vægten så det ikke er det, der skal få dig til at starte rygningen igen. Det ville da være så ærgerligt efter 1 år som røgfri. Ved det er nemmere sagt en gjort, men tror virkelig du vil blive glad for at holde fast i dit rygestop.

Har selv været der, og som sagt faldt jeg også i, og stoppede først efter endnu et par år. I dag kan jeg i stressede situationer og ved fest godt finde på at ryge lidt.

Åh ja, jeg tænker bare, hvorfor fanden rygetrangen kom stormende efter 1 år?

Har dog været en del igennem på det sidste, men i løbet af året har jeg ikke skænken smøgerne en tanke, trods for manden er storryger

Ja, jeg tror og håber at jeg nok (meget snart) skal blive røgfri igen, jeg er ikke interesseret i, at ungerne hverken ser eller ved jeg har/er i gang med at ryge li i dag

Men det nok den SA der påvirker mig mere end li først antaget, vi må op på hesten igen og der hjælper smøgerne jo ligefrem heller ikke... for fanden da!

Anmeld

18. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Åh ja, jeg tænker bare, hvorfor fanden rygetrangen kom stormende efter 1 år?

Har dog været en del igennem på det sidste, men i løbet af året har jeg ikke skænken smøgerne en tanke, trods for manden er storryger

Ja, jeg tror og håber at jeg nok (meget snart) skal blive røgfri igen, jeg er ikke interesseret i, at ungerne hverken ser eller ved jeg har/er i gang med at ryge li i dag

Men det nok den SA der påvirker mig mere end li først antaget, vi må op på hesten igen og der hjælper smøgerne jo ligefrem heller ikke... for fanden da!

Ja trangen kommer som regel, hvis man er i en stresset eller presset periode. Og efter en SA har man (kunne jeg forestille mig) en masse tanker der køre rundt.

Ønsker dig rigtig meget held og lykke med at holde det flotte rygestop. Du KAN GODT

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Ja trangen kommer som regel, hvis man er i en stresset eller presset periode. Og efter en SA har man (kunne jeg forestille mig) en masse tanker der køre rundt.

Ønsker dig rigtig meget held og lykke med at holde det flotte rygestop. Du KAN GODT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.