Pludselig meget rygetrængende efter langt stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.289 visninger
20 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2014

Anonym trådstarter

Og hvad fanden gør jeg?

Jeg har været total røgfri i over 1 år (var ryger i godt 15 år), til trods for min mand ryger....

De sidste par dage har været rædselsfulde, jeg har SÅDAN lyst til at ryge, jeg kan ikke tænke på andet!!!

Tænker, at alt var nemmere som ryger,

- Jeg holdte min vægt (har taget 15 kg på og det klæ'r mig bestemt ikke)

- Jeg har ALDRIG været så usund som ikke-ryger, ALT ryger ind

- Jeg har fået rygrad som en regnorm, jeg kan ikke stoppe igen, det gælder ALT mad, sund som usundt, jeg æder og æder og æder og æder!

Hva fanden gør jeg?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Og hvad fanden gør jeg?

Jeg har været total røgfri i over 1 år, til trods for min mand ryger....

De sidste par dage har været rædselsfulde, jeg har SÅDAN lyst til at ryge, jeg kan ikke tænke på andet!!!

- Jeg har fået rygrad som en regnorm, jeg kan ikke stoppe igen, det gælder ALT mad, sund som usundt, jeg æder og æder og æder og æder!

Hva fanden gør jeg?!

Læs bogen: Endelig ikke ryger

Den har god effekt, den hjalp mig.

Kender alt for godt til din trang!

Anmeld

17. juli 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Læs bogen: Endelig ikke ryger

Den har god effekt, den hjalp mig.

Kender alt for godt til din trang!

Har (desværre) læst den, og havde overhovedet ingen effekt på mig.....

Shit, hvor har jeg lyst til at RYGE, troede da jeg var langt over det stadie

Anmeld

17. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Har (desværre) læst den, og havde overhovedet ingen effekt på mig.....

Shit, hvor har jeg lyst til at RYGE, troede da jeg var langt over det stadie

Åh ja så hjælper den nok ikke meget.

Tænk på det år du ikke har røget og hvor mange fordelle det har givet dig, både sundhedsmæssigt og økonomisk..

Men ved det er mega svært, har skam selv været der, og jeg faldt også i og startede så lige så stille igen, og så var det forfra igen.

Anmeld

17. juli 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Åh ja så hjælper den nok ikke meget.

Tænk på det år du ikke har røget og hvor mange fordelle det har givet dig, både sundhedsmæssigt og økonomisk..

Men ved det er mega svært, har skam selv været der, og jeg faldt også i og startede så lige så stille igen, og så var det forfra igen.

Jeg tror det hele bundet i, at jeg egentlig ikke kan føle fordelene, alle sagde, "Bare vent"

MEN jeg har stadig ingen lugtessans, min form er bestemt ikke blevet bedre, okay, lugten fra røgen er væk, men den har aldrig generet mig og min mand ryger jo også, så han "render jo rundt med den"

Anmeld

17. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg tror det hele bundet i, at jeg egentlig ikke kan føle fordelene, alle sagde, "Bare vent"

MEN jeg har stadig ingen lugtessans, min form er bestemt ikke blevet bedre, okay, lugten fra røgen er væk, men den har aldrig generet mig og min mand ryger jo også, så han "render jo rundt med den"

Kan du få din mand med på et rygestop måske? Så ville det måske blive lettere for dig at styre trangen.

Anmeld

17. juli 2014

Michella2

Anonym skriver:

Og hvad fanden gør jeg?

Jeg har været total røgfri i over 1 år (var ryger i godt 15 år), til trods for min mand ryger....

Hva fanden gør jeg?!

Nuj hvor jeg kender det!

har været røgfri i et år d. 1 august i år, og jeg får stadig sindsyg rygetrang i ny og næ!

jeg kører også mad i hovedet hele tiden 

Tænker at starte motion op måske kan hjælpe, men er ikke nået dertil endnu. Har også mange kilo jeg skal have smidt, og så kan tankerne måske og komme lidt væk igen.

Anmeld

17. juli 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Kan du få din mand med på et rygestop måske? Så ville det måske blive lettere for dig at styre trangen.

Nej, han vil på ingen måde holde med at ryge, og jeg kan jo ikke tvinge ham til noget han ikke går helhjertet ind i, så det jo ligesom dømt til døde på forhånd

Anmeld

17. juli 2014

Anonym trådstarter

Michella2 skriver:

Nuj hvor jeg kender det!

har været røgfri i et år d. 1 august i år, og jeg får stadig sindsyg rygetrang i ny og næ!

jeg kører også mad i hovedet hele tiden 

Tænker at starte motion op måske kan hjælpe, men er ikke nået dertil endnu. Har også mange kilo jeg skal have smidt, og så kan tankerne måske og komme lidt væk igen.

Det forfærdeligt, jeg har altid været slank, og nu jeg småfed med dobbelthage osv. og med 3 småbørn i huset og en mand der arbejder meget + det nærmeste fitness ligger 40 min kørsel væk, bliver det bare ikke til en skid, den ene løbetur jeg kan få presset ind om ugen, batter bare hat og kegler....

Anmeld

17. juli 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Og hvad fanden gør jeg?

Hva fanden gør jeg?!

Først vil jeg give dig et kæmpe klap på skulderen, du er SÅ sej at kunne stoppe rygning med en mand som stadig ryger - godt gået 

Dernæst skriver du at du har svært ved at se nogle fordele ved at være stoppet - jeg ser en KÆMPE fordel og det er at DINE BØRN undgår en masse skadelige stoffer ved at du ikke ryger, det må da være det vigtigste af alt  Selvom man kun ryger udenfor og alt det det, så sidder alle røgpartiklerne i tøjet og bliver slæbt med ind til børnene.. 

Hold fokus på ikke at starte igen, det skal nok blive nemmere.. 

Hilsen en der stoppede for 3 år siden og som røg 20 stk daglig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.