Jeg elsker min kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2014

Chellie

Skøn tråd!! 

Min kæreste er den bedste af dem allesammen - og det siger jo ikke så lidt!  Det rent overfladiske er, at han er dødlækker. Høj, langhåret, stærk, og med verdens dejligste smil 

Men det stopper jo ligesom ikke dér. Han er også rolig, afklaret, intelligent uden at være overlegen, og rigtig god til at håndtere alt det følelsesmæssige tumult, som følger med at have en kvinde som mig  

Han er en fantastisk elsker, fantasifuld, kærlig, begærlig, dominerende (som jeg tilfældigvis foretrækker), og rigtig god til at læse alle de små signaler og handle på dem. Jeg har aldrig haft så god sex, som jeg har med ham  Han har lært mig rigtig meget om mig selv, og har taget mig med ud på en fantastisk rejse i livet sammen med ham  

Hunden elsker ham - Og så vil han have børn med mig! 

Iiih, jeg er bare så heldig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

maria_wlt

Jeg elsker min mand fordi han virkelig er min klippe - Han gør alt for vore familie og finder sig i alt for meget nogen gange 

Hans familie er hans et og alt og jeg kan ALTID regne med ham.. 

Anmeld

17. juli 2014

Pigent

Min kæreste er den bedste kæreste fordi han er den han er
Han kan altid få et smil frem på mine læber og er der altid for mig

Dejligt med sådan en tråd

Anmeld

17. juli 2014

-Sigrid-

Jeg elsker min mand fordi han slet ikke har gode forbilleder som elskende, forældre, ift privatøkonomien og karrieremenneske og alligevel mange gange dagligt fortæller og viser at han elsker mig, han er en helt utrolig god far, er utrolig god til at passe på pengene (uden at det bliver for meget) og han studere matematik på uni 

Min mand er for sej 

Anmeld

17. juli 2014

Emilie91

VenterVanessa skriver:

Hej piger
Jeg synes der er så mange tråde omkring parforhold og problemer (IKKE for at hakke ned eller noget, synes virkelig det er synd!!), men så tænkte jeg om vi ikke skulle lave en tråd om hvorfor vi elsker vores mænd?
Jeg kan starte..

Jeg har taget enormt meget på, og min kæreste synes stadig jeg er smukkere end noget andet..
Min kæreste er gået fra at være hård kriminel i et stofmiljø, til at være den bedste familiefar og rør ikke engang alkohol mere... Han har været sådan lige siden han fandt ud af vi skulle have en lille en..
Han har bare ændret hele sit liv for os, og er verdens dejligste mand, hold kæft jeg elsker ham!!
Hvad elsker i ved jeres mænd?

Jeg elsker min mand såååå højt. Og som andre også har skrevet så er projekt baby ikke helt nemt for parforholdet. og alligevel så står han ved min side og acceptere mine "flip" når min mens kommer eller når det hele bare er noget lort Har for nyligt opdaget små grå hår i nakken på ham som er kommet efter jeg havde en graviditet uden for livmoderen og der fortalte han mig hvor bekymret han havde været for at miste mig under operationen. Det er en mand der ser mine behov før sine egne, håber jeg en dag kan belønne hans enorme tålmodighed ved at bærer hans barn <3 

Min mand, Jonatan, Gift i 3 år  

Anmeld

17. juli 2014

1977

Profilbillede for 1977

Har ikke den ringeste anelse om hvorfor jeg elsker ham. Han er bare en del af mit liv, som jeg slet ikke har fantasi til at undvære - selv efter 17 år.

Anmeld

18. juli 2014

Babydrøm

Jeg elsker min mand fordi han er fantastisk   Han er min klippe, han viser hvor højt han elsker mig, han kan altid få mig til at smile og grine, han er så dejlig   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.