Jeg elsker min kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.318 visninger
16 svar
21 synes godt om
17. juli 2014

mortilsilke

Hej piger
Jeg synes der er så mange tråde omkring parforhold og problemer (IKKE for at hakke ned eller noget, synes virkelig det er synd!!), men så tænkte jeg om vi ikke skulle lave en tråd om hvorfor vi elsker vores mænd?
Jeg kan starte..

Jeg har taget enormt meget på, og min kæreste synes stadig jeg er smukkere end noget andet..
Min kæreste er gået fra at være hård kriminel i et stofmiljø, til at være den bedste familiefar og rør ikke engang alkohol mere... Han har været sådan lige siden han fandt ud af vi skulle have en lille en..
Han har bare ændret hele sit liv for os, og er verdens dejligste mand, hold kæft jeg elsker ham!!
Hvad elsker i ved jeres mænd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

esioul

VenterVanessa skriver:

Hej piger
Jeg synes der er så mange tråde omkring parforhold og problemer (IKKE for at hakke ned eller noget, synes virkelig det er synd!!), men så tænkte jeg om vi ikke skulle lave en tråd om hvorfor vi elsker vores mænd?
Jeg kan starte..

Jeg har taget enormt meget på, og min kæreste synes stadig jeg er smukkere end noget andet..
Min kæreste er gået fra at være hård kriminel i et stofmiljø, til at være den bedste familiefar og rør ikke engang alkohol mere... Han har været sådan lige siden han fandt ud af vi skulle have en lille en..
Han har bare ændret hele sit liv for os, og er verdens dejligste mand, hold kæft jeg elsker ham!!

Fordi han er min klippe når det hele ser sort ud. 

I kampen om at blive forældre, er forholdet virkelig på prøve og det er ham der giver mig det sidste håb når det hele virker håbløst. 

Derfor elsker jeg ham 

Anmeld

17. juli 2014

stm2812

VenterVanessa skriver:

Hej piger
Jeg kan starte..

Sikke en fantastisk ide Den er jeg med på og tillykke med at du har en så skøn mand

Jeg elsker at min kæreste (mand 16.august) er så sød og betænksom, specielt lige i tiden. Jeg er 2. Gangs gravid og døjer ekstremt med kvalme og opkast, så han tager sig af stort set alt når han kommer hjem fra arbejde uden at brokke sig eller give mig endnu mere dårlig samvittighed Og så er han den mest fantastiske far for vores 3 årige datter.  Ved ikke hvordan jeg skulle komme igennem dagene uden ham

Anmeld

17. juli 2014

o1Mutte

VenterVanessa skriver:

Hej piger
Jeg kan starte..

Hans humor, hans evne til altid at bringe et smil på mine læber, og hans hjælpsomhed  Og meget meget andet 

Anmeld

17. juli 2014

Trekløver(:

Fordi han passer på mig

Er en super god far for vores fælles datter! Føler mig altid værdsat og elsket. Han har et hjerte af GULD, og elsker at gøre familie og venner glade. Han er smuk, klog og er en rigtig mand.

Han er bare perfekt i mine øjne

Anmeld

17. juli 2014

Bshizzle

Opturs tråd som sætter et smil på læben her 

Jeg elsker min kæreste igennem 6 år fordi han er den person som støtter mig aller mest. 

Han er den bedste ven i mit liv som jeg altid kan fortælle alt til. 

Han har holdt fast i mig da jeg var helt nede og skrabe bunden i en periode og faktisk ikke ønskede at leve på denne jord. 

Men han er forstående, tro og helt sikkert en fantastisk familiefar for vores børn (kun hans den ene desværre). 

Han er bare MIN 

Anmeld

17. juli 2014

SandraXOXO

Jeg sidder også bare og priser mig lykkelig for min egen kæreste når jeg læser de mange tråde om hvor tarvelige, egoistiske og krævende andre mænd kan være. For ham herhjemme er sgu så sød og hjælpsom, kærlig, sjov, familieminded og romantisk :-D Han er bare en ener <3

Anmeld

17. juli 2014

Hullabullabulla

Jeg elsker min mand fordi han er som han er! Sød, dejlig, sjov, en kanon far, og min støtte i livet når dagene er sorte.. Vi har snart kendt hinanden i 11 år, og på trods af det så sidder jeg alene og savner ham vildt mens han ser Formel 1 i Tyskland

Anmeld

17. juli 2014

A&F

Årh lige min tanke! Har virkelige været trist over de andres indlæg, så dejligt med lidt optur . Elsker min mand fordi han prioriterer os som familie, han er min halvdel, mit livs kærlighed , min beskytter , forkæler mig, interesserer sig for mig, inddrager mig i sine drømme og ideer, han er begavet , charmerende, motiveret , og en rigtig mand og fantastisk far. Hvor er jeg taknemmelig efter 6 år jeg har kendt ham

Anmeld

17. juli 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
VenterVanessa skriver:

Hej piger
Jeg kan starte..

Jeg elsker min kæreste fordi han har overgået alle forventinger i forhold til vores datter! Han er så god til at tage sig både af hende og af mig på trods af at vi bor hver for sig. Og så kan han altid få mig til at smile, lige gyldigt hvor sur jeg så måtte være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.