Har brug for hjælp til min jalousi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rockertand skriver:

Ingen af jer er særligt modne til et rigtigt forhold, så nyd det, mens det varer og lad være med at lave langtidsplaner.
Begynd at investere tid på dig selv, så du kommer ud af det dødvande, du er i.

Lige mine tanker. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Hmm, det er nok sværere a få ned på skrift når det er man skal forklare det og jeg ville egentlig bare have råd til min jalousi.

Men til dem der mener vi er for "umodne". Det vil jeg nu ikk sige vi er, synes selv vi er meget fornuftige og sidder godt i det og min jalousi er det eneste alvorlige problem, så nej det er vi nok ikk.

Men tak for hjælpen?

Anmeld

19. juli 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Hmm, det er nok sværere a få ned på skrift når det er man skal forklare det og jeg ville egentlig bare have råd til min jalousi.

Men til dem der mener vi er for "umodne". Det vil jeg nu ikk sige vi er, synes selv vi er meget fornuftige og sidder godt i det og min jalousi er det eneste alvorlige problem, så nej det er vi nok ikk.

Men tak for hjælpen?

Jeg tror at dem der nævnte at I ikke var modne var bl.a. fordi en moden kvinde ville aldrig finde sig i at hendes mand var så respektløs overfor hende ved at skrive med andre piger (og børn) og kalde dem øjenguf og hvad ved jeg...

Hans umodenhed behøver jeg ikke uddybe!

Tror du skal vælge ham fra, og så fokusere på dig selv og finde ud af hvad du vil med livet og dig selv. Finde ud af hvad for en mand du vil have ved din side, og hvad for en du absolut ikke vil have. Og hele tiden tænke på at du har et barn og ikke udsætte barnet for unødvendige traumer.

Good luck!

Anmeld

19. juli 2014

anjamichell@gmail.com

Søde søde anonyme.....

Du skal IKK ha' hjælp til at styre din jalousi!! Dit selvværd kommer helt automatisk når du er i nærheden af folk der sætter pris på dig for den du er.....
Og det er du på ingen måder nu.....
Du lyder som en fantastisk sød pige og du trænger til nogle gode veninder!!
Derimod skal din kæreste ha' hjælp til at opføre sig ordentligt og behandle dig med respekt!!
Du er alt for god til sådan et forhold......
Og jeg var også blevet et meget negativt menneske hvis jeg skulle finde mig i alt det!!

Anmeld

19. juli 2014

Tildemor

Aldrig i livet ville min mand overleve det der, jeg ved ikk hvad jeg ville gøre ved ham, men samtidlig ved jeg at han ville flippe lige så meget ud hvis jeg skrev sådan med en anden mand. Heldigvis kunne ingen af os finde på sådan noget. Min mand kigger stadig på mig med et drømmende blik som var det første gang han så mig, også selvom jeg har taget på og tit er en stid kost. 

Find dig en mand der ikk vil se på andet end dig, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.