Tak for svarene, det er lidt rart a få a vide jeg ikk kun er problemet 
Jeg vil ikk droppe ham endnu, jeg vil gerne have det her til a fungere for jeg elsker ham og jeg ved han elsker mig og han er ikke sådan altid, noglegange men ikk altid, mest når det er jeg spørger og sådan.
Grunden til a han gemte billederne var fordi han sagde jeg havde gjort det i starten. Sys det var en sølle grund, men det vigtigste er a han ikk har de billeder mere, sidst jeg så ihvertfald. Og da jeg kommenterede til a han havde noget snapsave en a hans venner har fortalt ham om, a han bare kunne kikke billederne derinde i stedet, så slettede han det hele der var derinde, måske for a bevise det for mig.
Og sex er det der siger mig mindst, jeg har ikk den vilde sexlyst, men jeg kan lii a se han nyder det og jeg ved han føler a det hører hjemme i et forhold, så jeg har intet imod det. De fleste gange er det sjovt a drille ham og han ved der er dage jeg slet ikk har lyst og han må gøre det selv.
Jeg synes oss det virker som flirt, ihvertfald fra hendes side og så vil jeg skide på om hun har en kæreste, hun er for nærgående for min mening. Det var vidst oss hende der startede deres øjenguf-noget fordi hun spurgte om hun var det.
Jeg forstår godt han nyder opmærksomheden fra en anden, for han har aldrig haft de bedste tanker om sig selv og mener man sagtens kan finde noget bedre.
Nu har jeg heller ikk været uskyldigheden selv, hold da op jeg tror jeg har været en kost en hel del gange. Han har fået en overhaling et par gange, over de mest latterlige ting, såsom jeg ikk bryder mig om hans måde a vaske op på, selvom den jo virker fint.
Noglegange, specielt før, har jeg lidt på fornemmelsen a jeg vil have det på MIN måde og ingen anden.
Men jeg vil prøve a snakke med ham, skal muligvis køre dem til det der gamer-noget og det vil ikk pynte hvis jeg rev hovedet a hende