samvær og deling af tøj!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

Valle81

Ikke bleer, men tøj sko der passer til årstiden og i passende mængder.
Så om vinter gælder det også flyverdragt osv.

http://www.statsforvaltningen.dk/site.aspx?p=4915

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Bare gæst

Hm... Jeg ville ikke selv undre mig over hvorvidt han er rimelig eller urimelig.. jeg havde bare pakket den taske og været glad for at have sørget for påklædning til min datter. Det er tøj..- det vil blive beskidt og sikkert også slidt en dag.. sdet er ikke helt til at undgå..

Anmeld

16. juli 2014

SandraXOXO

Du skal sørger for tøj og sko og overtøj om vinteren osv, han skal sørger for mad og bleer. Og han behøver ikke vaske tøjet før du får det tilbage. Sådan er reglerne.

Anmeld

16. juli 2014

Leneur

LinLin skriver:

Hvorfor synes du han er urimelig?

Det skriver hun jo han er. Nok ikke lige tøjet jeg tænker på men nok andre ting.

Anmeld

16. juli 2014

LinLin

Leneur skriver:

Det skriver hun jo han er. Nok ikke lige tøjet jeg tænker på men nok andre ting.

"Ja træls er det da, når han er lidt urimelig men, så har du da vist ham, at du gør det for din datters skyld... "

- skrev du...

Det er nok bare mig der ikke kan se det bare lidt urimelig i det

Anmeld

16. juli 2014

Leneur

LinLin skriver:

"Ja træls er det da, når han er lidt urimelig men, så har du da vist ham, at du gør det for din datters skyld... "

- skrev du...

Det er nok bare mig der ikke kan se det bare lidt urimelig i det

Altså som jeg forstår det, så er han urimelig i noget andet end lige det med tøjet og hun føler sig måske til grin over at hun skal sende tøj med, når nu han ter sig som han gør. Som sagt ved jeg det ikke men det er bare min tanke omkring det.

Anmeld

17. juli 2014

LinLin

Leneur skriver:

Altså som jeg forstår det, så er han urimelig i noget andet end lige det med tøjet og hun føler sig måske til grin over at hun skal sende tøj med, når nu han ter sig som han gør. Som sagt ved jeg det ikke men det er bare min tanke omkring det.

Ok - troede du syntes det ud fra det med tøjet men det er ho bare reglerne

Anmeld

17. juli 2014

Leneur

LinLin skriver:

Ok - troede du syntes det ud fra det med tøjet men det er ho bare reglerne

Helt i orden...

Anmeld

22. juli 2014

annecatrine88

tusind tak for hjælpen alle sammen.. 

Så må jeg jo bare bide i det sure æble og tænke at det er for min datters skyld.. 

Alt bøvlen er ikke pga. tøj osv, men en helt masse andre ting, da vi også ejer et hus sammen.. 

Anmeld

22. juli 2014

LouiseEm

annecatrine88 skriver:

Hej Piger..

Min eks og jeg har en dejlig datter på snart 2 år..
Vi er bare ikke så gode til at enes om de forskellige ting og han er rigtig urimelig..

Nu er mit spørgsmål.. SKAL jeg pakke en kuffert til min datter med tøj når hendes far skal have hende.. Jeg har hende i 12 dage og så har han hende 2 dage.. Han betaler børnebidrag, men ellers ikke..

Han mener at havde krav på at jeg skal pakke tøj, men synes jeg ikke at jeg kan finde noget om.. Når hun har fået tøj i gave ved ham, så må hun hverken bruge det i dagplejen eller få det med hjem til mig.. Så derfor synes jeg ikke at det er rimeligt at jeg skal pakke det hver gang og samtidig at jeg får det beskidt tilbage og så skal vaske det..

Håber I kan hjælpe.. Synes ikke jeg kan finde noget om det på nettet..

Altså hvorfor vil du ikke sørge for at dit barn har tøj at tage på? Synes det er meget mærkeligt. Gør du det bare for at ramme din eks eller hvad? Det handler om barnet og ikke jeres uenigheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.