Hvordan? Har i nogen råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2009

Louise_T

Mandal skriver:

Hej
Hva med mini-pillen?
Håber du finder ud a noget, kan kun forstille mig hvor svært du har det med den situtaion du står i.
knus

Den har jeg egentlig ikke hørt så meget om....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Louise_T skriver:

Jeg ved det simpelthen ikke endnu Ville jo egentlig gerne beholde... men ville være bange for at jeg og kærestens forhold skulle gå i stykker

øv søde, hvor er det bare træls! stor krammer!
hvor langt er du henne? mener bare om du har tid til at virkelig tænke det igennem og få talt med kæresten inden I træffer en beslutning..

Anmeld

16. august 2009

Nanna1985

Jeg ville få en P-stav. Den er super god og virker i 3 år.. Ellers må du jo tale med din læge, hun kan helt sikkert, findet det helt rigtige til dig..

Anmeld

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Øv hvor en helt igennem trist situation du står i. Jeg ønsker dig al mulig fred med din beslutning.

Jeg tror jeg havde valgt en abort i dit sted - både for mit parforholds skyld, men også for mine to børns skyld - en mor og far som er endnu mere stresset er ikke optimalt for så små unger (eller nogen unger overhovedet) og det lyder som om I er pressede i forvejen.

Men jeg håber selvfølgelig for dig at du tager en beslutning du kan stå ved og som er det bedste for dig og din familie.

Bedste hilsner
Rosa

Anmeld

16. august 2009

Isabels-mor

Louise_T skriver:

Den har jeg egentlig ikke hørt så meget om....

min læge sagde den blev brugt a ammende for der ikke er østergen(staves?) i, men jeg det var det stof.. Ved bar de hjælp så jeg kunne tage den, får nemlig kvalme a p-piller men ikk af dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.