Hvordan? Har i nogen råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. august 2009

Louise_T

Her sidder jeg og er fuldstædig fortvivlet og ude af den.....
Nu er jeg gravid igen,
Og det var jo ikke meningen. Jeg er 23 og har to skønne piger i forevejen på 1 og 2 år og det er rigeligt for mig lige nu.
Jeg blev gravid i april i år og måtte foretage en abort, da jeg syns det er hårdt i forevejen, da jeg både skal stå for aflevering, job og hentning af børn. ( MIn kæreste er kok og hans arbejdstider svinger meget) Jeg er desværre en som hverken kan tåle p-piller, spiral eller noget andet... Så det hedder kondom for os. Hvilket vi så også har brugt.
Og nu står jeg her igen og er gravid. det er 5 gang!! 

Det væreste er at det er i mod min vilje at få foretaget en abort. Jeg bliver både ked og får dårlig samvittighed over det og også bare tanken om dem som virkelig prøver. Det er jo også svært, når men ved hvad man har og så kan få. Men det passer bare så dårligt, desværre.

Har i nogen idéer til hvad der måske kunne hjælpe i stedet for kondom, det kunne jo være at der var noget jeg ikke havde hørt om Jeg håber i kan hjælpe mig.
Havde i hvertfald brug for lige og dele det her med jer.

Mange hilsner Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

Tina2

Ja, det er da godt nok en træls situation at stå i:-(

Hvad med p-stav eller p-ring? Mener i hvert fald p-ring kan bruges af dem der ikke kan tåle p-piller.......

Anmeld

16. august 2009

lonemus

Louise_T skriver:

Her sidder jeg og er fuldstædig fortvivlet og ude af den.....
Nu er jeg gravid igen,
Og det var jo ikke meningen. Jeg er 23 og har to skønne piger i forevejen på 1 og 2 år og det er rigeligt for mig lige nu.
Jeg blev gravid i april i år og måtte foretage en abort, da jeg syns det er hårdt i forevejen, da jeg både skal stå for aflevering, job og hentning af børn. ( MIn kæreste er kok og hans arbejdstider svinger meget) Jeg er desværre en som hverken kan tåle p-piller, spiral eller noget andet... Så det hedder kondom for os. Hvilket vi så også har brugt.
Og nu står jeg her igen og er gravid. det er 5 gang!! 

Det væreste er at det er i mod min vilje at få foretaget en abort. Jeg bliver både ked og får dårlig samvittighed over det og også bare tanken om dem som virkelig prøver. Det er jo også svært, når men ved hvad man har og så kan få. Men det passer bare så dårligt, desværre.

Har i nogen idéer til hvad der måske kunne hjælpe i stedet for kondom, det kunne jo være at der var noget jeg ikke havde hørt om Jeg håber i kan hjælpe mig.
Havde i hvertfald brug for lige og dele det her med jer.

Mange hilsner Louise

Åh Kære Louise...sikke en uheldig situation du er kommet i igen....selvom du har prøvet den før, gør det den ikke lettere. Der er desværre ikke så meget jeg kan sige, andet end at du skal lytte efter inden i dig selv...og gøre det du føler rigtigt.

Jeg har selv 2 børn på 2 og 3 år - jeg har osse hænderne nok fulde. Jeg er osse meget imod abort, men ville helt klart vælge det, hvis jeg stod i din situation. Men det skal så osse lige siges, at min mand og jeg ikke ønsker flere børn, da vi har fået de to vi ønskede os og er lykkelige for det.
Nu ved jeg ikke helt om I planlægger flere børn - gør I det ville jeg nok beholde det, for så er det jo bare meningen det skal være nu.

Hvad siger din kæreste til det?

Håber du finder den rigtige løsning for dig/jer

Lone

Anmeld

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
øv en dum situation
hvad med at bruge sæddræbende creme sammen med kondomerne? ved godt det ikke løser situationen i står i nu, men tænker også på fremtiden..
hvad siger din kæreste til det hele nu?
håber I finder ud af det i hvert fald.. du ved hvor jeg er, hvis du skulle få brug for det..
knus Caroline

Anmeld

16. august 2009

Louise_T

lonemus skriver:

Åh Kære Louise...sikke en uheldig situation du er kommet i igen....selvom du har prøvet den før, gør det den ikke lettere. Der er desværre ikke så meget jeg kan sige, andet end at du skal lytte efter inden i dig selv...og gøre det du føler rigtigt.

Jeg har selv 2 børn på 2 og 3 år - jeg har osse hænderne nok fulde. Jeg er osse meget imod abort, men ville helt klart vælge det, hvis jeg stod i din situation. Men det skal så osse lige siges, at min mand og jeg ikke ønsker flere børn, da vi har fået de to vi ønskede os og er lykkelige for det.
Nu ved jeg ikke helt om I planlægger flere børn - gør I det ville jeg nok beholde det, for så er det jo bare meningen det skal være nu.

Hvad siger din kæreste til det?

Håber du finder den rigtige løsning for dig/jer

Lone

Nej det gør det desværre ikke lettere Jeg prøver virkelig også og finde ud af om man skulle beholde, men jeg ved også bare hvor svært det er nu og få passet, hvis nu man havde brug for en aften med kæresten alene. Og hvis der så kom en lille en mere, tror jeg godt vi kunne glemme det Min plan er helt klart at skulle have nogen flere børn senere hen, men jeg er stadig så ung og kan godt mærke at jeg måske skulle prioterer jeg og min kærestes forhold frem for flere børn nu, da der har været en del problemer, fordi vi ikke har haft så meget alene-tid sammen.

Min kæreste ved ikke hvad han skal sige til denne her situration... han er helt mundlam, men ved at han ville støtte mig 100 % i det valg jeg tager mig. det er bare ikke nok!! jeg har også brug for at hører hvad han synes og hvad der er bedst for os... men tror det er lidt svært for ham... der er bare ikke tid til det, man må jo tænke hurtigt

Anmeld

16. august 2009

Louise_T

Tina2 skriver:

Ja, det er da godt nok en træls situation at stå i:-(

Hvad med p-stav eller p-ring? Mener i hvert fald p-ring kan bruges af dem der ikke kan tåle p-piller.......

Har godt hørt lidt om det. Men min læge synes ikke at det var specielt godt at få i min situration... Men det er jo vær at prøve så kan man jo tage den dérfra.

Anmeld

16. august 2009

Louise_T

Caroline86 skriver:

øv en dum situation
hvad med at bruge sæddræbende creme sammen med kondomerne? ved godt det ikke løser situationen i står i nu, men tænker også på fremtiden..
hvad siger din kæreste til det hele nu?
håber I finder ud af det i hvert fald.. du ved hvor jeg er, hvis du skulle få brug for det..
knus Caroline

Det må jeg ud og finde det creme.... det må da kunne hjælpe en til lægen finder en løsning på det hele.
Min kæreste er helt rundt på gulvet.... han ved slet ikke hvad han skal stille op

Anmeld

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Louise_T skriver:

Det må jeg ud og finde det creme.... det må da kunne hjælpe en til lægen finder en løsning på det hele.
Min kæreste er helt rundt på gulvet.... han ved slet ikke hvad han skal stille op

ja..ved ikke om det dræber 100% af sædcellerne, men I forbedrer da i hvert fald oddsene
Kan godt forstå det er svært at vide hvilket ben man skal stå på.. på den ene side passer det ikke ind I jeres liv lige nu, på den anden side er det jo en fantastisk ting alligevel.. hvad hælder du mest til? når du mærker efter...
knus

Anmeld

16. august 2009

Isabels-mor

Hej
Hva med mini-pillen?
Håber du finder ud a noget, kan kun forstille mig hvor svært du har det med den situtaion du står i.
knus

Anmeld

16. august 2009

Louise_T

Caroline86 skriver:

ja..ved ikke om det dræber 100% af sædcellerne, men I forbedrer da i hvert fald oddsene
Kan godt forstå det er svært at vide hvilket ben man skal stå på.. på den ene side passer det ikke ind I jeres liv lige nu, på den anden side er det jo en fantastisk ting alligevel.. hvad hælder du mest til? når du mærker efter...
knus

Jeg ved det simpelthen ikke endnu Ville jo egentlig gerne beholde... men ville være bange for at jeg og kærestens forhold skulle gå i stykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.