ønsker til pige nr. 2???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2014

BabyMus

ja... venter jo lillesøster til oktober... så skal både finde julegave ønsker og navngivnings ønsker... hun bliver navngivet i januar.... 

men vi har jo ALT... voksi, dyner, bobbels (og har desvære ikke plads til flere, da vi bor småt) klapvogn, legetøj og tøj... vi har også arvet endnu en trip trap stol... hvad dælen skal vi dog ønske os til lillesøster?? 

vi har ok store familier og indtil videre har vi kunne komme op med dette... 

ønsker lillesøster:
junior dyne (vinter)
personligt tæppe
spare gris
flag
rygsæk

penge til opsparing

men vi har rimeligt store familier... så vi er nød til at finde på noget

Lidt forslag:

Ting med navn!
Plakat med navn fra alfabetdyr eller sirlig (eller andre steder) Er helt vild med dem med dyrene
Nogle af de fiiiine ting fra Xoeinding
Nogle af de fine ting fra Petite Legarth hvis du er til libertystof. Her er også en skypude med navn, såå fine.
Navneranke fra bystaer
MyLittleBettie dukke og soveand
Dukke med navn fra Piraf børnetøj
Tipi
Melamin service fra Design Letters + koppen med forbogstav
Andet melaminservice fra f.eks. Sebra eller Silly U
Dukkeseng og dukkevogn fra Sebra eller Smallstuff
Mumi kopper og andet service
Bodil elefant
Legemand fra MaMaMeMo f.eks. kagemanden og andre kager (så kan man lave teselskab)
Legebolde/kugler
Regnbue fra Grimms

Ja det var da lidt idéer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

tarkoflen

Den her tippie er forresten også bare så fin den gad jeg godt have til Thea jeg kender hende der importerer dem, så hvis du vil vide mere kan jeg nok godt få noget mere Info til dig

http://mylittlevibes.com/2014/05/05/nyt-projekt/

Anmeld

16. juli 2014

BabyMus

tarkoflen skriver:

Den her tippie er forresten også bare så fin den gad jeg godt have til Thea jeg kender hende der importerer dem, så hvis du vil vide mere kan jeg nok godt få noget mere Info til dig

http://mylittlevibes.com/2014/05/05/nyt-projekt/

Man skal bare sende hende en mail, så får man al den information man vil have. Det har hun skrevet på instagram.

Og de er nemlig super fine!

Anmeld

16. juli 2014

tarkoflen

BabyMus skriver:

Man skal bare sende hende en mail, så får man al den information man vil have. Det har hun skrevet på instagram.

Og de er nemlig super fine!

Jep det skal man, men hvis nu kay ikke er på IG så kunne jeg jo godt sende hendes mail til hende

Den er bare så fin og når vi får mere plads, tror jeg også Thea er nødt til at eje sådan en

Anmeld

16. juli 2014

BabyMus

tarkoflen skriver:

Jep det skal man, men hvis nu kay ikke er på IG så kunne jeg jo godt sende hendes mail til hende

Den er bare så fin og når vi får mere plads, tror jeg også Thea er nødt til at eje sådan en

Dét er rigtigt.

Åhh ja, det ville da være en super god idé.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.