ønsker til pige nr. 2???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
14 svar
5 synes godt om
15. juli 2014

Kay

ja... venter jo lillesøster til oktober... så skal både finde julegave ønsker og navngivnings ønsker... hun bliver navngivet i januar.... 

men vi har jo ALT... voksi, dyner, bobbels (og har desvære ikke plads til flere, da vi bor småt) klapvogn, legetøj og tøj... vi har også arvet endnu en trip trap stol... hvad dælen skal vi dog ønske os til lillesøster?? 

vi har ok store familier og indtil videre har vi kunne komme op med dette... 

ønsker lillesøster:
junior dyne (vinter)
personligt tæppe
spare gris
flag
rygsæk

penge til opsparing

men vi har rimeligt store familier... så vi er nød til at finde på noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

FruStolpe

Kay skriver:

ja... venter jo lillesøster til oktober... så skal både finde julegave ønsker og navngivnings ønsker... hun bliver navngivet i januar.... 

men vi har jo ALT... voksi, dyner, bobbels (og har desvære ikke plads til flere, da vi bor småt) klapvogn, legetøj og tøj... vi har også arvet endnu en trip trap stol... hvad dælen skal vi dog ønske os til lillesøster?? 

vi har ok store familier og indtil videre har vi kunne komme op med dette... 

ønsker lillesøster:
junior dyne (vinter)
personligt tæppe
spare gris
flag
rygsæk

penge til opsparing

men vi har rimeligt store familier... så vi er nød til at finde på noget

Jeg vil gerne følge med.

Vi skal døbe vores 2. datter til september, og det eneste vi kan komme på er penge, og gavekort...

Vi har jo ALT og så en hel del ekstra

Anmeld

15. juli 2014

Kay

FruStolpe skriver:

Jeg vil gerne følge med.

Vi skal døbe vores 2. datter til september, og det eneste vi kan komme på er penge, og gavekort...

Vi har jo ALT og så en hel del ekstra

også her... og jeg kan altså ikke sige nej til at arve ting... seriøst vi har så meget legetøj at vi har lavet legekasse hos både mormor og morfar og hos farmor og farfar, af alt det vi har arvet 

og tøj mangler vi bestemt heller ikke 

Anmeld

15. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad med oplevelser for familien? Gavekort til zoo, Legoland, badeland eller lign. 

Anmeld

15. juli 2014

Kay

Mor11 skriver:

Hvad med oplevelser for familien? Gavekort til zoo, Legoland, badeland eller lign. 

vores familier er meget optaget af at det skal være gaver til den lille... og hun vil jo ik kunne "få noget ud af" en oplevelse før hun er noget ældre 

Anmeld

15. juli 2014

Happiness

Her er hvad vi blev glade for

-Halskæde eller andet smykke med vedhæng, så man kan købe en større kæde, og dermed kan bruge det hele livet

-Gavekort til 1. par sko  

- Gavekort til fotograf

Anmeld

15. juli 2014

Kay

Happiness skriver:

Her er hvad vi blev glade for

-Halskæde eller andet smykke med vedhæng, så man kan købe en større kæde, og dermed kan bruge det hele livet

-Gavekort til 1. par sko  

- Gavekort til fotograf

ja fotograf da  

jeg ved allerede hun får en halskæde eller 2 lige som storesøster 

og ja første par sko... god ide 

Anmeld

15. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

vores familier er meget optaget af at det skal være gaver til den lille... og hun vil jo ik kunne "få noget ud af" en oplevelse før hun er noget ældre 

Men det er vel jeres ønsker så i må vel ønske hvad i vil, og så må de vælge udfra dét  Badeland vil den lille i øvrigt også nyde  

Anmeld

15. juli 2014

Kay

Mor11 skriver:

Men det er vel jeres ønsker så i må vel ønske hvad i vil, og så må de vælge udfra dét  Badeland vil den lille i øvrigt også nyde  

ja... det re jo selvfølgelig rigtig nok  

Anmeld

15. juli 2014

tarkoflen

Vi er så glade for det piet hein flag med indgravering vi fik til Thea og det er da virkelig noget der kan følge hende for altid

Og så vil jeg også sige gavekort til fotograf, vi fik taget det fineste billede af Thea da hun var 8 måneder gammel, fordi jeg vandt en konkurrence, og jeg er bare så sindsygt glad for det billede! Det er noget vi nok ikke havde fået gjort hvis jeg ikke vandt, og det er jeg så taknemmelig for at jeg gjorde, så vi har det billede! Og så få det taget af en prof, det giver så meget, at det er en, der ved hvad de gør og at lyset er perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.